Hvorfor

Her var det MANGE som er gamle BV brukere gitt - ble liksom ikke nysgjerrig nå da neiiida :p

Er det noen av dere som husker eller vet hvem jeg er da tro ? :rolleyes:
 
Kan ikke si at jeg vet det nei. Men jeg var ikke så aktiv på generelt. Mest på termin forumet;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Hadde en annen bruker som var veldig aktiv perioden 2008-2012. La ut mye bilder av både meg selv og barna. Da jeg ble gravid i juli lagde jeg meg ny profil for ville ikke bli gjenkjent. Sifen jeg var nygift syns jeg fru var moro å ha med. Så da ble det FruUndercover :) sier seg kanskje egentlig selv.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Håret ditt høres nydelig ut :) Sikkert mange som synes det er flott!

sendt fra mobilen via BV-appen
Hehe nei.. Moren min sier det må være en gen-feil. Jeg stritter det alltid, går aldri med det slik det er :p og det har vel sin årsak i at når jeg gikk i 10'ende klasse så spurte han jeg var døende forelsket i, hvorfor jeg alltid gikk med dult? Men jeg gikk ikke med dult, var bare at halen min var en gigantisk ball med krus og krøller! Haha, jeg blir lei meg den dag idag når jeg tenker tilbake på tiden før strittetanga mi <3


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Byttet til dette nicket sist jeg gikk gravid. Var bare noe jeg skrev og har ingen betydning for meg:) hadde ett annet nick når jeg var på august 2010 gruppa:)

♡ desember 2014 ♡
 
Minico er et av mange kallenavn mannen min har på meg. Mini & Co, mini er meg og companiet er da lille i magen :P Ja vi har mye rart for oss :P
 
Minico er et av mange kallenavn mannen min har på meg. Mini & Co, mini er meg og companiet er da lille i magen :P Ja vi har mye rart for oss :P

Haha, det var eit ufattelig søtt og artig kallenavn :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Minico er et av mange kallenavn mannen min har på meg. Mini & Co, mini er meg og companiet er da lille i magen :P Ja vi har mye rart for oss :P
Så utrolig søt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp