Hvorfor

Hmm.. Digger smurfine :) og ville ha et nick der ikkje alle visste kem eg va :P

babyjente 27 Juli ♡
 
Årstallet jeg er født - men resten var tilfeldig. Ville ikke bli kjent igjen heller :P


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Troooor, det er eit tegneserie navn? ;) Ville ha eit nytt navn når vi skulle prøve på nytt så jeg ikke ble kjent igjen =) Googla litt da vettu :hippy2
 
Gammelt kallenavn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ville ikke at noen skulle snoke og kjenne igjen meg innpå her :) har flere venner her inne på babyverden :)


Sitter på mobilen
 
Brukt d ganske mye så tok ett jeg vet jeg ikke glemmer:p Tallet er alderen min da jeg gikk gravid sist..
 
Jeg ser ut som huldra på håret, viss jeg ikke gjør noe med det. Det er stort, mørkt og krøllete/krusete.. Hater det.


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jeg ser ut som huldra på håret, viss jeg ikke gjør noe med det. Det er stort, mørkt og krøllete/krusete.. Hater det.


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Håret ditt høres nydelig ut :) Sikkert mange som synes det er flott!

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Og jeg valgte Konnichiwa fordi jeg synes det er så vanskelig å finne på kallenavn, og fordi jeg kan litt japansk, og konnichiwa betyr god dag på japansk :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Det er et av kallenavnene jeg har ute i den virkelige verden :P
 
Jeg ville ha noe som jeg synes var litt meg :) jeg fant Twinkle og googlet det og synes det hadde mange fine betydninger :) Det betyr også en slags variasjon av klarhet av objekter på lang avstand :) En litt dyp mening, jeg elsker det :)


(of a source of light) to shine with a flickering light; to glimmer
We could see the lights of the village twinkling in the distance.
Sir Isaac Newton
These stars do not twinkle when viewed through telescopes that have large apertures.
Sir Walter Scott
The western sky twinkled with stars.
(chiefly of eyes) to be bright with delight
His shrewd little eyes twinkled roguishly.
to bat, blink or wink the eyes
Mrs. Juliet M. Hueffer Soskice, "Reminiscences of an Artist's Granddaughter",
She smiled and gave a little nod and twinkled her eyes […]



❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Måtte endre fra min gamle bruker,bytter tilbake når jrg har vært på neste ul og ikke trenger holde det hemmelig mer ❤️ dette er ikke helt meg å hete sommerfugl allefall


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håret ditt høres nydelig ut :) Sikkert mange som synes det er flott!

sendt fra mobilen via BV-appen
Signerer denne. Vilt hår er vakkert fordi det er naturlig slik. Det signaliserer en sterk kvinne. :D
 
Jeg er og gammel forumbruker, men har ikke gjort stort for å skjule hvem jeg er.
Men jeg ville heller ikke bli gjenkjent når jeg var prøver så da laget jeg ny profil og kalte meg Quorra etter dama i TRON. Sier jo ingen ting om hvem jeg er haha.
Men så ble jeg litt lei fordi jeg ville ha noe som var mer meg.

Da ble det Chihaya etter favoritt anime'en. Chihaya Furu. Hovedkarakteren heter Chihaya Ayase. (Etternavn først)
 
Det var det første jeg kom på :p Og 90 er året jeg er født :)
 
Fordi de 30 første jeg prøvde var opptatt:-p

Hadde en gammel bv konto fra sist jeg gikk gravid (2008), men fant ut at det var på tide med en ny. Er også en godt bevart hemmelighet ennå, så jeg lever litt i skjul;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Haha! Var visst hurtigtast til solbrillesmilefjes det der... Sist jeg gikk gravid i 2008 skulle det stå

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp