Hvorfor??

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Var ute og så på julegaver i dag, men måtte bare gå hjem igjen...
For på senteret så jo ut som hele Bergen hadde nybakt mor dag, var bare så mange av de potte små babyene der..
Kjente jeg ble litt "gal" i hodet mitt :(
Også når jeg kommer hjem leser jeg i avisen: like farlig og være overvektige og røyke som og være over 35 og få barn, haha.. Joda jeg er jo da 35 år.
Hvorfor må alt gå sånn føltes så rart.. Alt man ser og leser.
Føler meg bare mislyktes for tiden,etter jeg kom hjem fra sykehuset.. :(
Og ikke nok med det, med gynekologen som fast legen min hadde henvist meg til, ringte også. Og lurte på hvorfor jeg ikke kom til timen min i dag.. Og joda der måtte jeg forklare hun hvorfor.
(ja legen min har glemt og endre adr min,så innkalling til gyn fikk jeg aldri;))
Sorry igjen for langt skriveri her igjen ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Huff... sånne dager kommer hvor man ser gravide eller barnevogner over alt og reklamer og overskrifter.... ja det meste, det er tøffe dager hvor man blir brutalt påminnet om det savnet vi går med.. tøffe dager, men vi kommer oss gjennom dem!! :) stor klem håper dagen i dag er mye bedre!! :) :)

det er mange tøffe tider i denne berg og dalbanen.

jeg har stor vanskeligheter med å takle alt i hverdagen, sorgen over guttene mine og savnet etter ny graviditet, drømmen min..kommer den til å komme i oppfyllelse... jeg er 31.. og irriterer meg og er sjalu på alle disse "små jentene" som popper ut den ene etter den andre, eller folk som får barn som ikke skulle hatt... nei verden er bare urettferdig...

stor klem til deg

Jo kan kommer seg igjennom det, men det er litt tungt, syns jeg da.
Kansje jeg er litt extra følsom No når jeg nettopp har fjernet den siste egglederen min og vet at jeg ikke kan få barn uten hjelp.. ;)
Nei man må jo videre her og.
Selv om ting føles tungt :(
Men takk for svar :)

Noen dager er bare grusomme! Jeg lever litt i håpet - det skal funke snart! Jeg blir så sinna, det er så utrolig urettferdig at mange får det til hele tiden (har ei venninne som har blitt gravid tre ganger, mens hun gikk på p-piller :/), men vi må slite med dette!

Jeg har full forståelse hvordan du føler..Vi alle sammen er i samme båt her men jeg tror at det er veldig viktig at man ikke mister håpet.Du sier at du ikke kan få barn uten hjelp.Det er helt sant men i hvertfall, bor vi i et land som man kan få den hjelpen!:) Dessutten det er ikke noe fasit på dette her.Noen faktisk blir gravide på første forsøk!:)Prøv å lufte tankene dine.Gjør noe som du liker,som kan gjøre deg glad!:)

Last edited:
Jo kan kommer seg igjennom det, men det er litt tungt, syns jeg da.
Kansje jeg er litt extra følsom No når jeg nettopp har fjernet den siste egglederen min og vet at jeg ikke kan få barn uten hjelp.. ;)
Nei man må jo videre her og.
Selv om ting føles tungt :(
Men takk for svar :)

man er nok ekstra følsom når man har tunge dager..

imorgen våkner vi alle med positive tanker om at neste gang så skal det gå for alle sammen
fordi vi fortjener det :)

Ja du har nok rett i det :D

Min ex som jeg trodde var mannen i mitt liv, gikk bak min rygg og giftet seg og fikk barn. (Han var utenlandsk og i følge han så jobbet han seg opp mot til å si i fra til familien sin, slik at vi kunne gifte oss og flytte sammen).
Da jeg fikk vite hva som hadde skjedd så fikk jeg et intens hatet på utlandske kvinner med barn, jeg hadde regelrett lyst til å drepe de!!! Og slik hadde jeg det i to år før jeg til slutt aksepterte tingenes tilstand og slapp frustrasjonen, for det var jo ikke alle andres kvinners feil, det var min ex feil.
Etter det så har jeg faktisk ikke enset så mye alle som er gravide og har småbarn, selv om jeg nå prøver å få barn selv.
Men når det er sagt så forstår jeg utrolig godt frustrasjonen din, og det er ingen god følelse.

Men håpet om at en vakker dag så er det våres tur, gjør at det blir litt lettere etter hvert ;) For gravid blir du! Og neste gang er det ikke så mange steder embryoet kan sette seg feil, så neste gang er det din tur!!

Ja skjønner jo godt at du tenkte sånn, det tror jeg mange andre hadde gjort og.. :(
Men man håper jo sef. At vær neste gang så går det bra, men man tørr ikke slippe jubelen helt løs fordi om..
Jeg er inne i en sånn periode at jeg har lyst og bare gi opp alt..
Men det går nok over ;)

Forhåpentligvis så går det to tre uker, så kommer lysta tilbake ;)
Men du har din fulle rett til å til å klage og føle deg nedfor. Du har vært igjennom ekstrem tøff periode! Men nå må vi sattse på at den perioden er over!! :)

Kommer seg nok når jeg begynner på jobb igjen mandag og får annet og tenke på :)

Back
Topp