hvorfor

siri01

Elsker forumet
hvorfor har dere det nicket dere har? stjal denne fra termin i juni[8D] 

mitt taler jo for seg selv...siri er navnet mitt og 01 står for mitt førstefødte barn[:D]

Hmm...Nicket mitt Ju9ta, er fordi mitt klengenavn gjennom 12-13 år nå er Junita..[;)]
Sammensatt av navnet mitt June Marita...[:)]
 Å så slengte jeg med et 9 tall i nicket for å få et mer "swung" over d...[:D][;)]

Nicket sier egentlig alt... Jeg har ei go jente som jeg er mamman til.. Altså mamman til go`jenta[:D]

Har ei jente som heter Thea og da jeg er mamman blir det theasmamma[:D]

Monsilar e en sammensetning av navnan mine... [:D]

Jeg ble så overrasket over å være gravid og freste over alt av info om graviditet, fødsel o.l og havnet her, så navnet ble Jaggumeg [;)] (Som i jaggumeg gravid)

Nicket er fra en bok jeg leste for mange år siden der heltinnen het Shina[8D] likte navnet og har altid brukt det på internett de siste 10-12åra[:)]  vis jeg ikke får lagt det til er jeg helle Tika, også fra en bok jeg har lest for lenge siden (veldig glad i bøker altså)

ORIGINAL: Tusull

Jeg fikk kallenavnet mitt av ei venninne på vid.skole..
Jeg har en mamma som er veldig flink til å strikke, og før gikk jeg bestandig med en setedalskofte (frøys bestandig!!)..
Noen mennesker er visst "lada" slik at de får lettere nupper på klær, i følge en eller annen, og sånn er nå jeg da..
Så altså, det var alltid masse sånne nupper på denne setedalskofta mi, og venninna mi som er fra arendal sa at de kalte disse nuppene for tus-ull'er..
Puh.. Skjønner..?!??[;)][:D]

hahah ha artig....nuppedamen[8D]

heter tonje, og fikk min skjønne prins i 07 [:)]

Det er kallenavnet mitt fra jeg var liten, og blir fortsatt kalt det...

mitt kallenavn kommer fra at jeg kaller meg selv mammsen til småen.. vil ikke kalle meg for mor og mamma er liksom mamma`n min..så da blir det mammsen[:D]synes at det er litt koselig jeg[:)]

Ikke noe spesielt, bare likner mitt egentlige navn på en måte.
Navnet har også fulgt meg opp gjennom tidene.

Hadde en gang Opel Astra som drømme bil..  (flau nå... [:-]) Derfor
har jeg Astra, har brukt i alle år siden jeg begynte å være på nett!

jeg liker veldig godt natten og mørket. så enkelt er vell det.. så er jeg litt metall av meg, så da bruker jeg mye natt, som nick på nettet.. [:)]

grunnen til at jeg har det nicket jeg har nå er rett og slett fordi jeg er mamman til ei lita prinsesse[:D]

Back
Topp