Hvorfor???

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Har jeg så lyst på roastbeef og sykteagurk og den majonesgreia som jeg ikke husker navnet på nå? Har jo ikke lov å spise sånt:(

Hvis du fryser roastbiffen først, og så tiner den igjen så kan du spise :-) Eller hvis roastbiffen ikke er rød i midten :-)

Ooooiiii :o kan man ikke spise roastbiff ??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Alt kjøtt man spiser skal være godt gjennomstekt, og det er jo ikke roastbeef :/

Jeg snakket med jm om det forrige sv.skap. Jeg kunne fint spise roastbiff så lenge den var så fersk som mulig. Og ikke veldig rød. Men måtte unngå roastbiff på koldtbord da

Man kan jo spise det meste, men er ikke kjøtt gjennomstelt kan det fort ha endel baktierier i seg som kan potensielt være skadelig for barnet. Du kan være både heldig og uheldig... jeg hadde spekemat på 17.mai da jeg gikk medd jenta mi, jeg hadde ikke fått med meg at jeg ikke burde spise det, men det gikk veldig fint. :-) så du er ikke dømt om man har spist noe. Men det annbefales å unngå. :-)

Hvordan er det med fenalår ?? har hørt så mye forskjellig. Ja, nei, ja nei. Blir gal :p jeg elsker jo fenalår

Sånn sett veldig kjekt å være vegetarianer :) Jeg må bare passe på så jeg ikke spiser brie og muggoster. Må kanskje passe munnen min, så jeg ikke får craving på blåmuggost nå da.. Men jeg anser sjansen for det som veldig liten! Hittil har det gått i unormale mengder frukt og egg.. Hvis det hadde vært "forbudt" med lakris under svangerskapet tror jeg kanskje at jeg hadde blitt gal. Håper TS får lyst på noe annet snart :)

Back
Topp