hvorfor???

MalinDalin

Forumet er livet
hvorfor i alle dager fikk jeg den brilliante ideen om aa sortere og rydde ut av ALLE skapene i dag? HUFF! ser ut som HM har kasta opp paa stuegulvet altsaa... Neste gang jeg faar en idee som dette setter jeg stor pris paa om noen slaar meg i hodet emd noe stort og tungt..
haha

nuveeeel, da sliter vi videre! ha en fantastisk dag alle som en![:D]

Hehehehe...ja i dag skal du jo heller ut i det fine vårværet. Men superflink er du jo og kan ha god samvittighet foran helgen :)

den tanken har jeg tenkt hver dag i lang tid nå, for 90% av tøyet passer ikke lenger.. men så ser jeg for meg det bildet som du antakeligvis har hos deg nå, og så driter jeg i det...
har bare laget meg et alternativ klesskap på gjestesenga.. [8D]

ORIGINAL: Dollface

den tanken har jeg tenkt hver dag i lang tid nå, for 90% av tøyet passer ikke lenger.. men så ser jeg for meg det bildet som du antakeligvis har hos deg nå, og så driter jeg i det...
har bare laget meg et alternativ klesskap på gjestesenga.. [8D]

samme sit her. saa jeg bare bet i det sure eplet.. og saa langt har jeg kastet 1 söplesekk med klaer med mystiske flekker som ikke noen flekkfjernere tar bort. og pakket 2 sekker med Naddes töy som er for lite og som ksal gis bort og en stor bestemor veske med Naddes töy jeg vil spare...[8|]

Back
Topp