hvorfor?

sas

Gift med forumet
HEHEHE: jeg ler før jeg i det hele tatt får spurt meg ferdig..BLir litt..eh hva er ordet..paradoks at jeg lager dette innlegget da til det jeg skal spørre om..hehe

Gjelder missekåringen. Ser at de fleste synes jeg er MISS NYSGJERRIG...(og nå er jeg nysgjerrig på hvorfor jeg er nysgjerrig..hehehe)
Og faktum er jo Ja, jeg lurer på mye og dem som ikke spør får jo ikke svar.
MEEEEN..er det EGNETLIG negativt?? HElt seriøst...??
FOr jeg har jo fått høre opp gjennom årene at jeg graver og spør så mye osv..At jeg bare bør godta et svar osv..
Men jeg er som et barn,,man får et svar på en ting, så spør man videre utifra det svaret..
noe alla: hvorfor er det Mørkt?
Fordi solen har gått ned
Hvorfor har solen gått ned? OSv osv.

Så ja..måtte bare spørre..Har jeg spurt og gravt så voldsomt mye her kontra andre altså?? Blir nesten litt flau skjønner dere og lurer på om jeg enten er så jævla uvitende siden jeg spør så fælt. eller om det er ting dere mener jeg faktisk ikke burde spørre om osv?

Takker for svar:)

(har faktisk vært reelle krangler mellom meg og min mann grunnet min nysgjerrighet skjønner dere...så derfor jeg tar ting litt i negativ retning)

jeg skrev deg opp på nysgjerrig, men det var absoluuuuutt ikke negativt [;)]. bare at du viser at du er interessert som jo er positivt [:)]

Kjære deg, det er absolutt ikke men negativt fra min side![:D]
Og nei, du spør ikke for mye og er ikke mer uvitende enn oss:) Det er bare bra
at du spør[:)] bedre å spørre enn å lure. Og jeg har også lurt på mye av det du har spurt om[:)]
Så fortsett å vær nysgjerrig, det er jo bare positivt

Har ikke tolket det negativt nei, hehe.
Heller litt morsomt.. [:)]
Er jo bra å lure, som du selv sier; den som ikke spør - får ikke svar!

Hihi...mener nysgjerrig på en POSITIV måte!!![:D][:D][:D][:D]
Og denne tråden bekrefter jo også at du er nysgjerrig, søta!![8D]

ORIGINAL: Siljemor88

Kjære deg, det er absolutt ikke men negativt fra min side![:D]
Og nei, du spør ikke for mye og er ikke mer uvitende enn oss:) Det er bare bra
at du spør[:)] bedre å spørre enn å lure. Og jeg har også lurt på mye av det du har spurt om[:)]
Så fortsett å vær nysgjerrig, det er jo bare positivt

sign[:)]

Jeg kan ikke tenke meg at det er negativt ment - og heldigvis fins det mennesker som deg her inne. Mye av det du har spurt om har jeg lurt på, og helt sikkert andre også. Så fortsett å spør her inne (hvordan du gjør det i forhold til mannen din, det får bli mellom dere :) hihi)

ORIGINAL: Neana

Har ikke tolket det negativt nei, hehe.
Heller litt morsomt.. [:)]
Er jo bra å lure, som du selv sier; den som ikke spør - får ikke svar!

signerer denne. og jeg skulle ønske jeg hadde vært lur nok til å spurt litt mer noen ganger[;)]

INGEN titler er negative !!! ;)

Du har mange spørsmål på lur,

ORIGINAL: RonjaR

Hihi...mener nysgjerrig på en POSITIV måte!!![:D][:D][:D][:D]
Og denne tråden bekrefter jo også at du er nysgjerrig, søta!![8D]

hahahha. jeg vet...derfor jeg ristet lit tpå hodet av meg selv da jeg laget denne tråden..herregud. Jeg klarer bare ikke å godta ting liksom jeg. Må vite ALT...

Back
Topp