hvorfor

siwro

Gift med forumet
kommer det ut en dråpe når man tar spissen ut av magen??det skjedde ikke i begynnelsen, men nå i går å i dag da kommer det dråper ut...er det noe feil jeg gjør?? holder sprøyten i minst 5 sek etter at alt er kommet inn..

Tror det er sånn som bare kan skje innimellom[;)]

Har skjedd noen ganger her også, tror jeg[:)]

så frustrerende...føler at jeg ikke får det jeg skal jo...redd for den minste feil jeg...

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Tror det er sånn som bare kan skje innimellom[;)]

Har skjedd noen ganger her også, tror jeg[:)]

ORIGINAL: siwro

så frustrerende...føler at jeg ikke får det jeg skal jo...redd for den minste feil jeg...

Du får nok i deg det du skal uansett[:)]

Til fredag får du sikkert se at du har gjort riktig[:D]

mhm får håpe d[:D]

det skjer av og til det[:)] jeg telte til 10 i stede da kom det ikke ut noe [:)]

Det gjør ingenting! Du får i deg det du skal likevel. Har skjedd hos meg også, men hadde ingen betydning. Masse lykke til! [:)]

Takk jenter<3

Men dere..kan kan stikke rundt hele navel'n sant?? ikke bare under??mener hun sa jeg skulle bare stikke over og bare ikke  på samme plass??

aaah jeg har holdt meg på navlens nivå..men om man skulle ha 1 cm mellom stikkene hver dag, må man jo enten stikke over eller i samme"hullene" .om du skjønner..litt dåli på å forklare jeg men...jeg begynte på venstre side og nå er jeg kommet helt til høyre[:D]

Er veldig vanlig at det kommer ut en dråpe! Det du kan prøve hvis du vil unngå dette, er å dra nåla halveis ut og vente i ti sek før du drar den helt ut[:)]! Da rekker det underste hudlaget å lukke seg før du drar den helt ut[:)]

tusen takk for tips...ska prøve jeg[;)]

Back
Topp