Hvorfor vil det ikke gå vår vei?!

Hva er scratching da? Høres veldig vondt ut:p
Åå, så bra!! Gratulere med en spire i magen:D
Takk:) ❤ Ja, det høres jo litt groteskt ut, men det er som en litt avansert form for celleprøve. De går inn med samme lille pinnen og skraper litt i livmorveggen slik at det dannes et sår som senere blir arrvev. Det tar under 1 minutt. Dette arret gjør det lettere for et egg å feste seg der neste gang du har innsett. Jeg undersøkte en del rundt dette og tok det opp med legen min på privatklinikken. Jeg sa jeg var villig til å prøve alt på dette forsøket. Og det gikk! Så for noen kan dette være en måte å hjelpe til med festingen. Jeg var også inne på tanken med superlim ved innsett før dette. Hehe:) Ikke gi opp håpet. Det blir din tur en dag, man må bare finne riktig fremgangsmåte som passer for akkurat deg. Det er så uendelig mange måter å gjøre det på, så man må bare prøve ut litt nytt hver gang:)

Takk:) ❤ Ja, det høres jo litt groteskt ut, men det er som en litt avansert form for celleprøve. De går inn med samme lille pinnen og skraper litt i livmorveggen slik at det dannes et sår som senere blir arrvev. Det tar under 1 minutt. Dette arret gjør det lettere for et egg å feste seg der neste gang du har innsett. Jeg undersøkte en del rundt dette og tok det opp med legen min på privatklinikken. Jeg sa jeg var villig til å prøve alt på dette forsøket. Og det gikk! Så for noen kan dette være en måte å hjelpe til med festingen. Jeg var også inne på tanken med superlim ved innsett før dette. Hehe:) Ikke gi opp håpet. Det blir din tur en dag, man må bare finne riktig fremgangsmåte som passer for akkurat deg. Det er så uendelig mange måter å gjøre det på, så man må bare prøve ut litt nytt hver gang:)

Hmm.. Skal nevne det når jeg ringer klinikken på mandag! :-)
Ja, må vel det! Vanskelig å håpe akkurat nå, men det kommer vel etter denne kneika også :)

Nå får man ikke bestilt baby klister lengre... Norsk lov forbyr det,og alle kjøp gjennom danske sider er stengte for levering i Norge. :(

Det er et så altoppslukende ønske vi har, som går igjennom denne prosessen. Fallene så store og motløsheten kan ta piffen fra alle og enhver :sorry: Jeg håper dere finner veien til babyønsket :Heartred For vår del måtte det nye medisiner på fryseforsøk til, antar det var det, for da hang siste fryseegg seg fast og verdens beste lille kom til verden i juli 2014 :) Vi får også en liten overraskelse i mai 2016, ordnet helt av oss selv - så ikke gi opp håpet, plutselig skjer det :Heartred
Masse lykke til!

Det er veldig slitsomt! Til tider hardt og holde maska til de i rundt meg! :-/
Veldig enig! Får høre hvor tøff og modig vi er, og jeg kan jo ikke akkurat sitte og klage på hvor fælt jeg har det heller - de skjønner jo ikke hva jeg mener og henger seg opp i gode råd og slikt... som at vi må dra nytte av hormonene vi har gått gjennom og legge inn masse aksjer nå i tiden etterpå og så har jeg ikke eggledere engang, høhø...

Veldig enig! Får høre hvor tøff og modig vi er, og jeg kan jo ikke akkurat sitte og klage på hvor fælt jeg har det heller - de skjønner jo ikke hva jeg mener og henger seg opp i gode råd og slikt... som at vi må dra nytte av hormonene vi har gått gjennom og legge inn masse aksjer nå i tiden etterpå og så har jeg ikke eggledere engang, høhø...

Ja huff..
Vi er vanvittig sterke vi IVF-damer!! Har sånn respekt for hver og en av dere! ❤️
Vet av flere som bare "plutselig" blir gravide, så sier de at det var vel ikke akkurat dette jeg ønsket nå osv! Kjenner jeg koker over!
Skulle bare visst du!

Man blir litt bitter i dette gamet kjenner jeg:p

Ja huff..
Vi er vanvittig sterke vi IVF-damer!! Har sånn respekt for hver og en av dere! ❤️
Vet av flere som bare "plutselig" blir gravide, så sier de at det var vel ikke akkurat dette jeg ønsket nå osv! Kjenner jeg koker over!
Skulle bare visst du!

Man blir litt bitter i dette gamet kjenner jeg:p
Du sier noe. Helt enig med at vi er sterke ja, respekt til oss! <3
De "plutselige" og "jeg vil ikke ha barn" graviditetene svir sånn. Bitterheten går i perioder her. Noen ganger går det bra, andre ganger kan samme opplevelse gi tårer og sinne og alt sammen på en gang :/

Du sier noe. Helt enig med at vi er sterke ja, respekt til oss! <3
De "plutselige" og "jeg vil ikke ha barn" graviditetene svir sånn. Bitterheten går i perioder her. Noen ganger går det bra, andre ganger kan samme opplevelse gi tårer og sinne og alt sammen på en gang :/

En får vel bare håpe på at det blir vår tur en gang!
Selv om det ser mørkt ut innimellom! ❤️

Da blir det nytt forsøk i starten av januar. Kunne tatt det på neste mens som kommer på desember, men vil gjerne ha en jul uten tanker, bekymringer og hormoner!
Så da blir det masse kos i jula, så kjører vi på med nytt mot i ett nytt år❤️
Lykke til i januar! Kos dere masse i jula, og slapp godt av så dere er klar for ny runde :)

Er så utrolig urettferdig dette. Det finnes ikke ord som trøster oppi dette. Stå på, ikke gi opp, en dag er det deres tur :thumleft Masse masse lykke til i januar og håper en god jul gjør susen :gen014

Da blir det nytt forsøk i starten av januar. Kunne tatt det på neste mens som kommer på desember, men vil gjerne ha en jul uten tanker, bekymringer og hormoner!
Så da blir det masse kos i jula, så kjører vi på med nytt mot i ett nytt år❤️
Det høres ut som rett innstilling ❤

Back
Topp