Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig dumt4. Forsøk.... Rugedag 9 å jeg har begynt å spotte! Som alle ganger tidligere!
Nok et forsøk rett i dass!! Når skal det bli vår tur? Kjenner jeg er motløs nå altså!!!
*SYTE*
4. Forsøk.... Rugedag 9 å jeg har begynt å spotte! Som alle ganger tidligere!
Nok et forsøk rett i dass!! Når skal det bli vår tur? Kjenner jeg er motløs nå altså!!!
*SYTE*
Huff. Får så vondt inni meg på dine vegne. Kjenner så alt for godt til den følelsen
Har dere egg på frys, evt flere forsøk igjen da?
Så utrolig dumt![]()
og ekstra skuffende når dere har holdt på så lenge. Men det er mannnnge av oss som trenger flere forsøk før vi lykkes! Ikke mist håpet. Det blir din tur en gang snart og da blir gleden enda større. Jeg vet at det sikkert ikke er noe trøst i dag. Stor klem, mange her i samme situasjon som føler med deg altså!
Du har lov til å syte! Dette gamet er urettferdig! Stor klem til deg!![]()
Begynner du å spotte selv på progesteron tilskudd ?:/
Uff så trist
For det er ikke typisk sånn festeblødning? ? <3
Jepp, gjort det på hvert forsøk!
Tror ikke det er festeblødning nei, er nok den stygge tanta som er kommet på besøk! Drittkjerring!
Ja fy Søren for ei heks!!!
Men de må vel kunne hjelpe deg med noe som gjør at du ikke spotter og ødelegger alt før ting nesten har begynt? !?!
Føler virkelig med deg på dette altså![]()
Jeg har lutealfase svikt men på crinone får jeg lutealfase på 15 dager før jeg begynner å blø...
Begynte å spotte på alt fra 7-9 dpo...
Har progesteron på 1 liksom. .
Så hvorfor kan ikke du få riktig medisin eller hjelp ?![]()
Jeg slet også med at eggene ikke festet seg. De var perfekte iflg legen, men festet seg jo faen ikke. Helt til jeg tok scratching! Hør med legen om du kan gjøre dette. Men det bør du spørre om asap. Må gjøres på en viss tid i syklusen.Har ingen aning! Kroppen min er rar og imedgjørlig!
Synes de kan ha på litt superlim på egga så de fester seg jeg![]()
Har alltid fått lutinus på alle mine forsøk jeg, så vet ikke av noe annet! Og alltid har jeg spottet 5ish dager før testedag!
Jeg slet også med at eggene ikke festet seg. De var perfekte iflg legen, men festet seg jo faen ikke. Helt til jeg tok scratching! Hør med legen om du kan gjøre dette. Men det bør du spørre om asap. Må gjøres på en viss tid i syklusen.Spiren satt på 4. innsett her!
![]()
Kan du ikke behøver om crinone? Selv om de inneholder det samme som er de fortsatt ikke det samme og man responderer forskjellig på medisiner
Evt bestill deg baby klister; )
Jeg bruker det hihi..
Jeg også sliter med at "perfekte" egg ikke fester seg.. utroolig kjipt og slitsomt! Har et forsøk igjen offentlig før jeg er rimelig sikker på at vi blir å gå privat..