Hvorfor valgte du nicket ditt?

*Tåka*

Elsker forumet
Mitt falt seg ganske så naturlig, da jeg var så inni gamperævva langt inni ammetåka etter jeg fikk gutten vår at jeg ble redd meg selv noen ganger.:gen045:schoked025:schocked028:laughing001:laughing021:laughing025:BangHead :binkybaby :happy6:_rr:jokercolor
Om noen lurer: Tåka lettet dessverre aldri:D

Lett....
Fordi Pappan til lille spiren har krøller så det holder!!!!
Og William på 6 år har KRØLLER !! - Så det er meget arvelig.... selv om jeg har slett hår
Spiren jeg bærer er mitt første!!!

Elsker eplekaker! Også har jeg hatt det som mailadresse lenge:P

Et lite nick som har fulgt meg i mange år :) Har endel krøller da :P

haha... flere krøllebarn her inne ❤️

Jupp :D Både jeg og mannen har krøller. Da lillemann var i magen het han "lille krølle" - til alle sin overraskelse så hadde han helt glatt hår - haha!! Truet med å gi han permanent hvis han ikke fikk tak i de krøllene, de kom over natta når han var rundt 14 måneder - puh! Hehe! :D

Jupp :D Både jeg og mannen har krøller. Da lillemann var i magen het han "lille krølle" - til alle sin overraskelse så hadde han helt glatt hår - haha!! Truet med å gi han permanent hvis han ikke fikk tak i de krøllene, de kom over natta når han var rundt 14 måneder - puh! Hehe! :D
10298590_10204018649488020_4493293410768696900_o.jpg

Håper det blir krøller her også

Aner ikke.. det nicket jeg har har hatt jer inne tidligere fungerte ikke lenger. Babyverden klikka. Og da datt sofius ned i hode på meg.. ingen grunn:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fordi jeg heter det :p og har d som nick flere andre steder :)

Jeg hadde ett annet nick her inne da jeg ble gravid med nr 1. Så da jeg ble gravid med nr 2 så ville jeg bytte nick så ikke jeg skulle bli gjenkjent. Så da ble det bare dette som jeg valgte i full fart :) også har jeg aldri byttet tilbake tilndet første nicket

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ingen anelse! Det første som falt meg inn som ikke inneholdt noe identifiserende.. :-/ Også liker jeg kamomillete.. ;)

Hadde et annet nick i forrige svangerskap, ville bytte.:) dette nicket er første bokstav i mitt navn, så første bokstav i mannen min sitt og så første bokstav til hver av guttene våre. :) :)

Jeg valgte nicket mitt for det er da datteren min er født.

Back
Topp