Hvorfor stemmer dere FRP?

Må dere lese partiprogramet og slutt og "lese mellom linjene"!

ikke får og være vannskelig, men når det kommer til politikere er det nettop mellom linjene man må lese..

politikere juger rævva av seg for og komme til makt og av en eller annen grunn trenger de ikke holde det de lover når de først er der..

burde innføre straffer for brutte valgløfter så vi kan føle oss sikre på hva vi egentlig stemmer på.

for min del dette valget stemmer jeg RØDT de er de som har opptrått mest human og ærligst i denne valgkampen, er vel det eneste partiet som konsentrerer seg om valget fremfor og slenge dritt om alle de andre partiene... så i år blir det RØDT.

Jeg stemmer IKKE frp for jeg selv er kronisk syk + har astma barn.. Hadde slete max om frp får det som de vil.
Og syntes masse av det de står for er helt latterlig, det er min mening.

Hvis du er kronisk syk, aleneforsørger eller har barn med mye sykdom burde man stemme noe annet enn FrP.

Eller, har du råd til å betale for ditt eget sykefravær?

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: jas

Mulig jeg slenger stein i glasshus her nå altså, men hvorfor stemme FRP?
Jeg har min hjertesak innenfor helsevesenet, siden vi har tre med kronisk sykdom her, og syns det er skikkelig skummelt om FRP får gjennomslag for sine ting....

Ser for meg litt sånn USA tilstander, hvor man må dekke sine egne sykehusopphold, og betale all mulig av medisin og lignende..
Har man ikke opptjent seg nok på forsikringen, så sliter man jo maksimalt....

Bare så det er sagt; så er jeg rett og slett bare int i hva som gjør at dere velger FRP, det er ikke for å hetse verken den ene eller andre!!!!!

Hvor tar du det der fra?

FRP er for å redusere egenandelsandelen, mens mange andre partier vil ØKE den.

For å bli kvitt helsekøen vil FRP samarbeide med det private, på samme måte som NAV gjør det i dag. Kalles Arbeidsrettet rehabilitering eller noe i den dur. Da kan du få hjelp av det private for å komme tidligere tilbake i jobb (om man er sykemeldt). Da betaler du en egenandel (samme som offentlige satser) også dekker NAV resten. Du får også skrevet dette opp på frikortet.
Det samme ønsker FRP, bare at staten dekker det som går over offentlige takster istedet for NAV. Verre er det faktisk ikke...

I tillegg vil de gjøre det enklere å få gjennomslag for å få dekt nødvendige operasjoner i utlandet om Norge ikke har kunnskapen som trengs.

Bare for å nevne det: FRP er eneste parti (som jeg vet iaf) som vil slette deler av gjelda til sykehusene så de skal komme seg på beina igjen økonomisk.

Sånn som det er i dag er det dessverre bare de rike som har råd til å benytte seg av det private, men får de til et samarbeid mellom det offentlige og private så blir det et reelt valg for oss "normale" også.

så da mener du at det er er godt for de med kronsike sykdomer å stemme FRP?

Hvorfor skulle de ikke gjøre det?

Fordi FRP vil straffe de med høyt sykefravær med høyere skatt og innføre så mange karensdager som mulig. (Dager der du betaler for ditt eget sykefravær).. Hvordan lønner de seg for noen som er mye langtidssykemeldt?

ORIGINAL: Labambie

Det er jo partiet gir en ny mening til ordtaket "mye vil ha mer"...
Folk blir så kåte når de hører om disse ville avgiftsenkningene og lavere skattene at de faktisk ikke klarer og se helheten..

signerer..

ORIGINAL: Sicily

Mulig jeg slenger stein i glasshus her nå altså, men hvorfor stemme FRP?
Jeg har min hjertesak innenfor helsevesenet, siden vi har tre med kronisk sykdom her, og syns det er skikkelig skummelt om FRP får gjennomslag for sine ting....

Ser for meg litt sånn USA tilstander, hvor man må dekke sine egne sykehusopphold, og betale all mulig av medisin og lignende..
Har man ikke opptjent seg nok på forsikringen, så sliter man jo maksimalt....

Bare så det er sagt; så er jeg rett og slett bare int i hva som gjør at dere velger FRP, det er ikke for å hetse verken den ene eller andre!!!!!

Hvor tar du det der fra?

FRP er for å redusere egenandelsandelen, mens mange andre partier vil ØKE den.

For å bli kvitt helsekøen vil FRP samarbeide med det private, på samme måte som NAV gjør det i dag. Kalles Arbeidsrettet rehabilitering eller noe i den dur. Da kan du få hjelp av det private for å komme tidligere tilbake i jobb (om man er sykemeldt). Da betaler du en egenandel (samme som offentlige satser) også dekker NAV resten. Du får også skrevet dette opp på frikortet.
Det samme ønsker FRP, bare at staten dekker det som går over offentlige takster istedet for NAV. Verre er det faktisk ikke...

I tillegg vil de gjøre det enklere å få gjennomslag for å få dekt nødvendige operasjoner i utlandet om Norge ikke har kunnskapen som trengs.

Bare for å nevne det: FRP er eneste parti (som jeg vet iaf) som vil slette deler av gjelda til sykehusene så de skal komme seg på beina igjen økonomisk.

Sånn som det er i dag er det dessverre bare de rike som har råd til å benytte seg av det private, men får de til et samarbeid mellom det offentlige og private så blir det et reelt valg for oss "normale" også.

så da mener du at det er er godt for de med kronsike sykdomer å stemme FRP?

Hvorfor skulle de ikke gjøre det?

Fordi FRP vil straffe de med høyt sykefravær med høyere skatt og innføre så mange karensdager som mulig. (Dager der du betaler for ditt eget sykefravær).. Hvordan lønner de seg for noen som er mye langtidssykemeldt?

Og det står hvor?

http://www.frp.no/Sykefrav%C3%A6r.d25-TgZjG0s.ips

Back
Topp