• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvorfor sover du ikke

ORIGINAL: Prisilla

Fordi jeg har mere lyst til å sitte på BV [8D]

haha ja.. å det va ufattelig morsomt her idag..

Fordi Thea klatret ut av senga si for første gang, å datt me hodet først, sånn at Donald kul har nå mening i dette huset.. Å vi må i følge legevakta, vekke hene hver 3 time.. Derfor gidder jeg ikke å legge meg føre jeg har vekket henne i 2 tiden...

fordi jeg venter på temperaturen på soverommet.. kom hjem fra helgetur, å det var 1,2 grader der inne[:-][&o]

er kommet over det stadiet at jeg er trøtt så nå er jeg ikke så trøtt lenger. Etter å ha ligget å sett på sambo sove søtt i 45min sto jeg opp [:)]
Blir alltid trøtt ved pcen så bruker den litt som sovemedisin nå [:D]

ORIGINAL: talata

Fordi Thea klatret ut av senga si for første gang, å datt me hodet først, sånn at Donald kul har nå mening i dette huset.. Å vi må i følge legevakta, vekke hene hver 3 time.. Derfor gidder jeg ikke å legge meg føre jeg har vekket henne i 2 tiden...

Huffda :(

Fordi jeg er fyllesyk, og sover så dårlig da.. Så jeg utsetter det.. Dessuten er jeg ikke veldig trøtt, da jeg sov lenge i dag.

for eg sitter her å snakker med en, og spiser japp...naam, sov lenge + på dagtid i dag (kjempe lurt)  .. så er laaangt i fra trøtt!

fordi jeg er på jobb..

Fordi jeg snakker med en herlig jente på PM!![:D]

Jobber mye kveldsvakter og det gjør mannen og.. så her legger vi oss som regel når andre står opp[:D]

For tulla i magen er så urolig så jeg stod opp igjen[:)]

for jeg sov litt lenge i dag så er ikke trøtt nå..

Fordi jeg aldri lærer............. Legge seg i noen lunde rimelig tid? Neeida..........

får ikke sove...har prøvd i 1,5 time nå....

Fordi jeg er forkjøla, vondt i hodet og potte tett..[&:]

Sitter å venter på at lille jenta mi skal sovne før jeg hopper til køys [:)]

alt for mangen tanker i håve, så får kje sova.

for jeg har trent =)

Back
Topp