Hvorfor sover dere ikke?

ORIGINAL: Line84

ORIGINAL: jinta85

Hvilken praksis er det du må ta igjen da?
Gleder meg til jeg kan gå hjem med en liten en[:D] Skal nok være hjemme så lenge det mulig[:)]

Gamlehjem. Gikk dårlig med stell og svangerskapskvalme [8D]

Er så koselig å være hjemme!! Er så glad jeg slipper å begynne rett på jobb! Er nok en litt myk start detta, siden jeg kan lese mye hjemmefra! Mannen skal være hjemme de første 6 ukene nå også skal mamma ha henne når ingen av oss er hjemme neste år.

Hehe, hørtes ikke ut som en god kombinasjon nei[:)]

Var helt ødelagt jeg, så fant ut at det var best å ta igjen seinere!

Har dere prøvd lenge?

Hvilken praksis er det du må ta igjen da?
Gleder meg til jeg kan gå hjem med en liten en[:D] Skal nok være hjemme så lenge det mulig[:)]

Gamlehjem. Gikk dårlig med stell og svangerskapskvalme [8D]

Er så koselig å være hjemme!! Er så glad jeg slipper å begynne rett på jobb! Er nok en litt myk start detta, siden jeg kan lese mye hjemmefra! Mannen skal være hjemme de første 6 ukene nå også skal mamma ha henne når ingen av oss er hjemme neste år.

Hehe, hørtes ikke ut som en god kombinasjon nei[:)]

Var helt ødelagt jeg, så fant ut at det var best å ta igjen seinere!

Har dere prøvd lenge?

Hørtes fornuftig ut[:)] Vi begynner på vår 18 pp nå... Så ja, vi har prøvd lenge...[:)]

Hørtes fornuftig ut[:)] Vi begynner på vår 18 pp nå... Så ja, vi har prøvd lenge...[:)]

Ja det har dere da! Får dere noe hjelp?
Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, bare jeg som er litt nyskjerrig av meg [8D]

ORIGINAL: Novembergull

Trives du med det da? Jobber du dag/kveld eller natt?
Jeg har egentlig 100% dag/kveld, men har permisjon fra den nå, og gått over på natt, pga skole. Studerer regnskap 2 kvelder i uka ved siden av. Er utdannet hjelpepleier fra før, men lurer på om jeg vil prøve noe annet for en periode[:D] Hvis vi ikke går betraktelig opp i lønn nå da[;)]

Ja, jeg stortrives!!! Jobber litt forskjellig, men akkurat nå er jeg inne i en nattevakt stilling. Er jo bedre betalt med natt, men gu så trett jeg blir til tider!!

Ja, fordelen med å jobbe natt er mer penger[:D] Hehe. Var noe trøtt med engang jeg begynte å jobbe natt, men tror jeg har vendt meg ganske godt til det nå... Blir liksom ikke trøtt før i bilen på vei hjem[:)] Hehe. Klarer gudselov å snu døgnet begge veier ganske bra[:)]
Hvor stor stilling har du? Er det ungdom og psykiatri du vil jobbe med når du er ferdig eller?

nattevakt stillingen er vel på 66 % eller nå sånn..det er bare et vikariat da. så jeg har gått mye forskjellig[;)] 

Jeg kunne godt tenke meg til å jobbe med dette ja! Men får se når jeg er ferdig på skolen, og det er jo enda leeeenge til!!!

Lenge til du er ferdig`?

Hvor mangen år har du igjen da?
Er ferdig på jobb 7.15[:D] Du da?

jeg har to år igjen! Jeg mente når du var ferdig på skolen[;)] Er ikke ferdig før åtte i morgen tidlig, blir godt å komme hjem å sove da!

Hehe, det går bra[:D]
Vi er ferdig med utredning, de finner ingen "feil" på oss. Har gått på 2 kurer med pergo, skal ha en pause mnd igjen nå før vi skal på en 3 kur. Fikk tr i dag, så da er det bare å krysse fingerne for neste mnd[:)]

Trives du med det da? Jobber du dag/kveld eller natt?
Jeg har egentlig 100% dag/kveld, men har permisjon fra den nå, og gått over på natt, pga skole. Studerer regnskap 2 kvelder i uka ved siden av. Er utdannet hjelpepleier fra før, men lurer på om jeg vil prøve noe annet for en periode[:D] Hvis vi ikke går betraktelig opp i lønn nå da[;)]

Ja, jeg stortrives!!! Jobber litt forskjellig, men akkurat nå er jeg inne i en nattevakt stilling. Er jo bedre betalt med natt, men gu så trett jeg blir til tider!!

Ja, fordelen med å jobbe natt er mer penger[:D] Hehe. Var noe trøtt med engang jeg begynte å jobbe natt, men tror jeg har vendt meg ganske godt til det nå... Blir liksom ikke trøtt før i bilen på vei hjem[:)] Hehe. Klarer gudselov å snu døgnet begge veier ganske bra[:)]
Hvor stor stilling har du? Er det ungdom og psykiatri du vil jobbe med når du er ferdig eller?

nattevakt stillingen er vel på 66 % eller nå sånn..det er bare et vikariat da. så jeg har gått mye forskjellig[;)] 

Jeg kunne godt tenke meg til å jobbe med dette ja! Men får se når jeg er ferdig på skolen, og det er jo enda leeeenge til!!!

Lenge til du er ferdig`?

Hvor mangen år har du igjen da?
Er ferdig på jobb 7.15[:D] Du da?

jeg har to år igjen! Jeg mente når du var ferdig på skolen[;)] Er ikke ferdig før åtte i morgen tidlig, blir godt å komme hjem å sove da!

Haha, okey[:D] Jeg er ferdig i juni[:)] Er bare 1 år[:)]

Hehe, det går bra[:D]
Vi er ferdig med utredning, de finner ingen "feil" på oss. Har gått på 2 kurer med pergo, skal ha en pause mnd igjen nå før vi skal på en 3 kur. Fikk tr i dag, så da er det bare å krysse fingerne for neste mnd[:)]

Bra de ikke finner noen "feil", men er sikkert slitsomt å gå rundt i uvisshet også!
Så spennende! Håper virkelig det er deres tur snart nå! Vi prøvde i et år og jeg synes det var mer enn lenge nok!

Uff, ja, det er ikke bare bare altså... Men vi prøver nå og holde motet oppe[:D]

Det er bra!! En dag er det deres tur til å møte nurket deres også! [:)]

Uff, ja, det er ikke bare bare altså... Men vi prøver nå og holde motet oppe[:D]

vi er også prøvere! Har sett deg inne på før sv. [:)]

Det er bra!! En dag er det deres tur til å møte nurket deres også! [:)]

Kan nesten ikke vente[:)]

Har sett deg også der[:D] Hvor lenge har dere prøvd nå?
Jeg har laget meg dagbok i dag da[:)] Hehe

Nei, da går jeg å legger meg! Takk for selskap også får dere ha en videre fin natt!

Har sett deg også der[:D] Hvor lenge har dere prøvd nå?
Jeg har laget meg dagbok i dag da[:)] Hehe

ja, jeg så det[:D] Er ikke så veldig aktiv der inne, mest fordi jeg ikke har særlig tro på denne bebislagingen lengre! Vi har ikke prøvd så lenge, men jeg har jo ikke mensen, så blir vanskelig da! Ble gravid rett etter pilleslutt (var ikke planlagt) som jeg mistet etter to mnd. Så fikk jeg faktisk mensen i beg av januar, og ikke sett den siden[:'(] 

Da er det jo ikke så lett:o(  Har du pco eller noe sånt siden du ikke mens tenker jeg på??? Du kan få min tr[:)] Vil helst bli kvitt henne så fort som mulig...
Er det ingenting du kan få for å få igjen mensen da?

Da er det jo ikke så lett:o(  Har du pco eller noe sånt siden du ikke mens tenker jeg på??? Du kan få min tr[:)] Vil helst bli kvitt henne så fort som mulig...

jeg har PCO ja, nå skikkelig drit!! Jeg har brukt pergo, men uten hell. Nå har jeg bynt til naturteraput, får se hvordan det går!
Krysser fingrene for at tanta ikke kommer til deg på en laaaang stund!![:)]

jeg har PCO ja, nå skikkelig drit!! Jeg har brukt pergo, men uten hell. Nå har jeg bynt til naturteraput, får se hvordan det går!
Krysser fingrene for at tanta ikke kommer til deg på en laaaang stund!![:)]

Jeg fikk henne i dag da[:)] Hehe. Spennende med naturterapaut da. Jeg skal prøve akupunktur nå, første time 17.4.

Jeg fikk henne i dag da Hehe. Spennende med naturterapaut da. Jeg skal prøve akupunktur nå, første time 17.4.

oyda, kjedelig!! Ekle tante!!
Jeg har og fått akupunktur, i øret, hehe.. Så fikk jeg fotsone terapi og lå i en slik magnetbenk.. Ikke bare fordi jeg vil bli gravid, men fordi det ikke er så kult å gå slik jeg gjør.. [:(] 
Vet du om du har pco da?

Jeg har ingenting jeg... hehe. Har el av meg selv, regelmessig syklus på 28 dager. Ingen feil på noen av oss... Så hvorfor det ikke skjer noe er vanskelig å si...
Er det ingenting som kan gjøres med pco? Må du bare ha det sånn for alltid? Hva gjorde du når du fikk første mann?

Back
Topp