Hvorfor sover dere ikke?

Ja, det var rart! Men er dere under utredning da? Da vi fikk Vetle sluttet jeg på pillene i mai 05 , skjedde ingenting.. Fikk pergo på høsten 06, tre kurer med negativt resultat. Fikk beskjed om at vi måtte få prøverørs i januar 06. Fikk sendt papirene til Trondheim. Så hadde vi klart å bli gravid av oss selv i feb 06, så da måtte vi bare avbestille trondheim, heldigvis!
Kan jo være en seneffekt av pergoen, men hvem som vet? Han er mitt lille mirakel iallefall!!

Så bra da[:D] Har du prøvd pergo igjen nå da?
Jeg er akkurat ferdig med kur nr 2. Vi er ferdig med utredning så langt. Jeg har hatt innvendig gu og hsg røntgen. Hadde tette eggledere da, men de er åpnet igjen, så da er det jo ikke noe mer... Sambo sin spermprøve var helt på topp så... Skal ha en pause mnd fra pergo igjen nå da, så på 3 kuren i mai.

Har ikke prøvd pergo igjen nei, vil prøve litt uten først. Jeg går skole i bodø samtidig som jeg jobber og har en gutt på ett år og hus og mann, så er ikke så god tid til å prøve så mye, hehe.. Fotsoneterapauten kjente at noe var "galt" med egglederne, så hun masserte en del på det punktet under foten, så får se om det blir noen resultater[;)] 

Det skader jo ikke å prøve iallefall!! [:D]
Jeg er blitt litt skeptisk til all medisin man pakker innpå kroppen med, så jeg tenkte jeg skulle prøve dette først[:)] 

neida, men man prøver jo det man kan[:D] Jeg gikk på metformin også, men det ble jeg bare kvalm av!

Det er vel egentlig medisin for de som har diabetes. Mener det er en sammenheng mellom PCO og diabetes, men jeg har ikke det.

haha, ja det må du gjøre! Skal ta meg en runde nå, men vi snakkes sikkert[:D]

Back
Topp