Hvorfor sover dere ikke?

Havena

Elsker forumet
Dere som er her nå, hvorfor sover dere ikke?

Jeg får ikke sove. Mannen jobber og jeg liker ikke ligge i den store senga aleine. Er ikke så veldig flink til å legge meg heller da [8D]

ORIGINAL: Line84

Jeg er på nattevakt[:)]

Jobber du med?

Nattevakt her også[:D]

ORIGINAL: borga001

Jenta har kolikk, så må alikevel holde meg våken. [:(]

Usj, så slitsomt..

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede[:)]

Samme som meg, når jeg ikke er i permisjon da! [:D]

ORIGINAL: Novembergull

Nattevakt her også[:D]

Du jobber med da?

Bra det er noen her som vil fjase litt [8D] kjeeeeder meg!

ORIGINAL: jinta85

Usj, så slitsomt..

Ja hoff! Har mest lyst til å sove nå, men må nok vente til jeg vet at hun har sovnet. Hun har skreket i flere timer nå, så håper hun slår seg til ro snart. 

ORIGINAL: jinta85

Usj, så slitsomt..

Ja hoff! Har mest lyst til å sove nå, men må nok vente til jeg vet at hun har sovnet. Hun har skreket i flere timer nå, så håper hun slår seg til ro snart. 

Har heldigvis slippi unna vi, så kan ikke forestille meg hvor ille det er engang.. Er det sånn hver kveld?

Jeg har for mye maserier til å kunne sove. Og så tenker jeg for mye på hvordan babyen kommer til å være og se ut når hun kommer[:)]

Jobber på barne og ungdomspsykiatrisk klinikkavdeling. Kombinerer med studiene for å spe på litt på studielånet[:)] 

Å jeg er glad jeg har bv når nettene blir lange og trettheten setter inn![:D]

Trives du med det da? Jobber du dag/kveld eller natt?
Jeg har egentlig 100% dag/kveld, men har permisjon fra den nå, og gått over på natt, pga skole. Studerer regnskap 2 kvelder i uka ved siden av. Er utdannet hjelpepleier fra før, men lurer på om jeg vil prøve noe annet for en periode[:D] Hvis vi ikke går betraktelig opp i lønn nå da[;)]

ORIGINAL: Kamel

Jeg har for mye maserier til å kunne sove. Og så tenker jeg for mye på hvordan babyen kommer til å være og se ut når hun kommer[:)]

Å så spennende!! Ser at det ikke er lenge igjen!!
Gratulerer med 40 uker! [:D]

ORIGINAL: Novembergull

Jobber på barne og ungdomspsykiatrisk klinikkavdeling. Kombinerer med studiene for å spe på litt på studielånet[:)] 

Å jeg er glad jeg har bv når nettene blir lange og trettheten setter inn![:D]

Så spennende da[:)] Kunne tenkt meg å jobbet med noe sånt... Hva studerer du?

Tusen takk:) Har egentlig termin i dag, tickeren er feil...

Jeg har egentlig 100% dag/kveld, men har permisjon fra den nå, og gått over på natt, pga skole. Studerer regnskap 2 kvelder i uka ved siden av. Er utdannet hjelpepleier fra før, men lurer på om jeg vil prøve noe annet for en periode[:D] Hvis vi ikke går betraktelig opp i lønn nå da[;)]

Var dem til meg? Svarer uansett jeg [8D]

Jeg trives! Har sagt opp den stillingen nå, men er noe jeg kunne tenkt meg seinere også!
Jobba hvilende nattevakt, så fikk noen timer på øye. Studerer til å bli vernepleier, så passa bra å kunne sove litt! [8D]
Til året skal jeg bare gå på skolen. Har bare ett år igjen, blir deilig å bli ferdig!
Mer penger, jatakk! [:D]

Ja, jeg stortrives!!! Jobber litt forskjellig, men akkurat nå er jeg inne i en nattevakt stilling. Er jo bedre betalt med natt, men gu så trett jeg blir til tider!!

Back
Topp