Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fordi de får frisk luft og sover da mye bedre.Mrs Lutz skrev:
fordi dagslys gjør at kroppen produserer et hormon som gjør en søvnig og bedrer søvnkvaliteten.
fordi babyer er vant til å bli "vugget" inne i magen og noen trenger da å bli vugget/trillet i søvn, og en vogn er da veldig praktisk.
fordi det er viktig å gjøre forskjell på dag og nattsoving, slik at barnet etterhvert lærer at de skal sove lenge av gangen på natten. på natten skal det være mørkt og stille.
fordi da er man ikke bundet til å være hjemme når barnet sover, det er praktisk å kunne legge barnet til dagduppen hvor enn du måtte være - istedenfor å måtte dra hjem når klokken nærmer seg sovetid og så må man bli værende hjemme til barnet har sovet ferdig duppen.
jeg skjønner såpass at frisk luft er sunt ;) men jeg ser ikke logikken i at det er bedre å ligge ute på vinteren istedenfor inne i et hus...... får man ikke vondt i halsen av den kalde luften? :PSillien skrev:
Thejohan skrev:
Sign alt over, pluss at da får man gjort mye inne som ikke kan gjøres når baby sover. Typ tørketrommel, støvsuge, høy musikk ol.victoriapus skrev:
Kan du vel ;) Jeg gjorde det da Amanda var baby og vi ikke hadde veranda.
Kommer an på hva de er vant til.
Thejohan skrev:
Sign alt over, pluss at da får man gjort mye inne som ikke kan gjøres når baby sover. Typ tørketrommel, støvsuge, høy musikk ol.victoriapus skrev:
Thejohan skrev: