....123456
Forumet er livet
Hvorfor ble det til at skattelistene skulle offentliggjøres? Altså er det noen som vet grunnen til at staten bestemte seg for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sunniva snopesyk
Jeg syns det er helt greit at de offentliggjøres, men syns de kunne stemt da. I følge skattelistene tjente jeg bare 160 000 i fjor [:-]
ORIGINAL: Miss Gilmore
Jeg syns det er helt greit at de offentliggjøres, men syns de kunne stemt da. I følge skattelistene tjente jeg bare 160 000 i fjor [:-]
Hahaha! Ja ikke sant![:D]
I følge skattelistene tjente jeg mer enn sambo i fjor.[:D] De hadde ført opp ca 600.000 for lite.
Sjønner ikke at det er så mye å bry seg om når det ikke stemmer likevel.
Hahaha! Ja ikke sant![:D]
I følge skattelistene tjente jeg mer enn sambo i fjor.[:D] De hadde ført opp ca 600.000 for lite.
Sjønner ikke at det er så mye å bry seg om når det ikke stemmer likevel.
Hehehe, nettopp! Mamma tjente visst ikke ei krone i 2009 hun. Rart hun jobba så mye da [8D]
Ja, det er hjelt på tryne[8D] Syns det er rart at jeg og sambo har klart å holde huset med knappe 300.000 i samlet inntekt[:D]