Tror vi er mange som kommer til å sitte og oppdatere forum hyppig i morgenHar time litt utpå dagen, på formiddagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi er mange som kommer til å sitte og oppdatere forum hyppig i morgenHar time litt utpå dagen, på formiddagen
Så hyggelig å høre! Kommer ikke til å klare å puste på vei dit føler jeg. Håper så innmari at alt ser bra utTror vi er mange som kommer til å sitte og oppdatere forum hyppig i morgen
Tusen takk våkna kvalm i dag, men det er nok fordi jeg gruer meg sånn….Lykke til idag fine duuuu
Veldig forståelig at du er nervøs altså!! håper alt går bra og at kvalmen gir segTusen takk våkna kvalm i dag, men det er nok fordi jeg gruer meg sånn….
Fantastisk. Fine bønna di!!!6+2
En liten bønne med et hjerte som slår!
Vis vedlegget 449756
Bønna sitter litt høyt mot høyre, men legen på Spesialistsenteret for kvinner mente dette skulle gå helt fintMålte nøyaktig 6+2 og hjerteslag på 120
Tilbake om to uker, bare for å dobbelt sjekke at alt går bra
Gratulerer så mye Så herlig Må være en helt fantastisk følelse å se det lille hjertet banke6+2
En liten bønne med et hjerte som slår!
Vis vedlegget 449756
Bønna sitter litt høyt mot høyre, men legen på Spesialistsenteret for kvinner mente dette skulle gå helt fintMålte nøyaktig 6+2 og hjerteslag på 120
Tilbake om to uker, bare for å dobbelt sjekke at alt går bra