Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? GRAVID❤️

Veldig koselig å se at det går så bra! :Heartred 2. trimester er i alle fall min favorittdel av svangerskap (i tillegg til positiv test og fødsel, hehe)

20+6

Nå klarte jeg ikke å vente lenger: vogna og bilstol er bestilt❤️

Valget falt på denne, Emmaljunga Sento Pro Ergo+:
IMG_4890.webp

Valget sto mellom denne, Maxi Cosi Fame og Cybex Priam.
Men med en forkjærlighet for Emmaljunga, så var valget egentlig enkelt❤️

Last edited:
Så koselig med masse liv :love017 gleder meg masse til jeg også kjenner det :shy:

Og så hyggelig med barnerom og barnevogn klart! Nå begynner det å bli virkelig :Heartpink

Åååh, er så herlig å fange de små dultene fra den lille i magen på video :love7 :sad010:love017

22+2

Nok en uke har gått. Babyrommet er helt ferdig og vi begynner også å nærme oss ferdige med de største innkjøpene.

Det som er i boks er:
- vogn
- bilstol+base
- bedside crib
- sprinkelseng
- babynest
- babygym
- stellebord
- badebalje
- vognpose
- nattpose

Ting som klær, pleie, pledd, leker osv begynner sakte, men sikkert å nå mål det også❤️

Er altså så deilig å få ting på plass. Har bevisst gjort dette da jeg ønsker å ikke ha noe som gjenstår i siste trimester. Da skal vi nyte, slappe av og ta livet med ro frem til vesla kommer❤️

Formen er forresten veldig bra, men blir fort sliten dagen etter jeg har gjort veldig mye. Men det er vel rimelig vanlig har jeg forstått. Ellers er alt bra :)

Det er så koselig å se at det går så bra. Man blir jo litt opptatt av alle dem man følger her på forumet, og mange har fn tøff historie med lang prøving og eller et eller flere tap. Da er det ekstra fint å se at det går bra. Og det høres herlig ut å få baby på sommeren. :Heartred

Det er så koselig å se at det går så bra. Man blir jo litt opptatt av alle dem man følger her på forumet, og mange har fn tøff historie med lang prøving og eller et eller flere tap. Da er det ekstra fint å se at det går bra. Og det høres herlig ut å få baby på sommeren. :Heartred
Så hyggelig å høre❤️ vi gleder oss så mye. Spennende, men også skummelt og veldig takknemlige❤️

Kjempelurt å få det meste på plass mens man enda har nok overskudd og motivasjon til det :) Vi hadde også det meste på plass relativt tidlig og puslet mest med sortering, matlaging til å fryse ned og vasking i tredje trimester :Heartred og jeg anbefaler det til alle, for etter babyen kommer så vet man ikke om man har så lyst/mulighet til å styre så mye med slikt helt i begynnelsen :)

Jeg satt til og med bleiene, kremer og slikt klart i kurvene på badet mange uker før termin. Det hjelper så mye på å forberede seg mentalt også! For både mor og far. At man ser det hver dag og tenker at her kommer det en baby!

Tenk det, kjære du:love017:sad010 At du er så langt på vei allerede, og kun 4 mnd igjen til termin med lille frøkna:dummy1::love7:Heartpink

23+3

Har vært så ekstremt trøtt og daff de siste dagene. Så i dag må jeg ta meg selv i nakken og komme meg ut på en rusletur i finværet:joyful:
Når man ligger på sofaen, så er det lett å klikke hjem ting for å si det sånn.

Bestilte litt klær til meg selv faktisk. Har ikke unna meg noe spes til meg selv denne graviditeten, så da syntes jeg det var greit å klikke hjem en pakke jeg. Det fortjener jeg. Men siden ikke bunaden passer i år, så må jeg jo finne noen andre løsninger til 17.mai.

Så da ble disse klikket hjem i dag. Så ekstremt behagelig ut med skjørt og en enkel topp, sammen med jakke og hvite enkle sko. Så spørs om det ikke blir det på 17.mai i år❤️

Vedlegg

• IMG_5125.jpeg
    IMG_5125.jpeg
    580,9 KB · Visninger: 69
  • IMG_5126.jpeg
    IMG_5126.jpeg
    159,5 KB · Visninger: 69
  • IMG_5127.jpeg
    IMG_5127.jpeg
    151,6 KB · Visninger: 60
  • IMG_5129.jpeg
    IMG_5129.jpeg
    94,8 KB · Visninger: 59
  • IMG_5128.jpeg
    IMG_5128.jpeg
    260,2 KB · Visninger: 69
24+4

Og det er sååå mye liv i mage huset❤️ Herregud for en syk, rar og lykkelig følelse dette er. Tenk at jeg endelig skal bli mamma til ei prinsesse❤️ er fortsatt litt uvirkelig❤️

I morgen er det jordmor time for å sette kikhostevaksine.
På mandag er det glukose belastningstest. Og på tirsdag skal vi få hilse på veslemor igjen på vekstkontroll. Håper bare alt fortsatt ser bra ut❤️

24+4

Og det er sååå mye liv i mage huset❤️ Herregud for en syk, rar og lykkelig følelse dette er. Tenk at jeg endelig skal bli mamma til ei prinsesse❤️ er fortsatt litt uvirkelig❤️

I morgen er det jordmor time for å sette kikhostevaksine.
På mandag er det glukose belastningstest. Og på tirsdag skal vi få hilse på veslemor igjen på vekstkontroll. Håper bare alt fortsatt ser bra ut❤️
Ååå er så jeg drømmer meg tilbake til da vi venta jenta vår. Så fin beskrivelse for hvordan det føles. Og etter å ha slitt så lenge først, er det så euforisk, uvirkelig - men allikevel sant. Kos deg så mye med den aktive mageboeren :love7 :Heartred

24+5

Nettopp vært på time hos jordmor og satt kikhostevaksine. Er så trivelig å komme til hun, så er veldig fornøyd med jordmora mi.

Vesla hadde hjerteslag på 150 slag i minuttet, og var veldig aktiv da jordmor holdt på å kjenne etter livmoren min❤️

Symfysemål ble også tatt. Hun sa til meg at jeg målte 23, men hun har nok krysset litt feil på skjemaet, Uansett var det helt innenfor normalen.

Så alt så tipp topp ut❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp