Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2.trimester er favoritten min også, hittilVeldig koselig å se at det går så bra!2. trimester er i alle fall min favorittdel av svangerskap (i tillegg til positiv test og fødsel, hehe)
Så herlig21+1
I dag fikk jeg sparkene til lillemor på video
Hver gang jeg har funnet frem mobilen og skal filme, da slutter hun, akkurat som om hun vet at jeg skal filmemen i dag rakk jeg det
![]()
Så hyggelig å høreDet er så koselig å se at det går så bra. Man blir jo litt opptatt av alle dem man følger her på forumet, og mange har fn tøff historie med lang prøving og eller et eller flere tap. Da er det ekstra fint å se at det går bra. Og det høres herlig ut å få baby på sommeren.![]()
Ååå er så jeg drømmer meg tilbake til da vi venta jenta vår. Så fin beskrivelse for hvordan det føles. Og etter å ha slitt så lenge først, er det så euforisk, uvirkelig - men allikevel sant. Kos deg så mye med den aktive mageboeren24+4
Og det er sååå mye liv i mage husetHerregud for en syk, rar og lykkelig følelse dette er. Tenk at jeg endelig skal bli mamma til ei prinsesse
er fortsatt litt uvirkelig
I morgen er det jordmor time for å sette kikhostevaksine.
På mandag er det glukose belastningstest. Og på tirsdag skal vi få hilse på veslemor igjen på vekstkontroll. Håper bare alt fortsatt ser bra ut![]()