Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? ENDELIG MAMMA❤️

8+4

I morra er det allerede TUL igjen! Jeg gruer meg nesten mer nå enn første gang, for nå er jeg liksom innstilt på at vi får se en bamsemums som har vokst og har gode, sterke hjerteslag.

Symptomene kommer og går. I går var niplene helt sinnsykt vonde, i dag: not so much. Men slik har det vært fra start. Det varierer fra dag til dag.
Kvalmen er heller ikke der, før jeg plutselig kan bryte meg. Sånn helt ut av det blå.
Men så er jeg trøtt da. Sto opp kl09 i dag, sovna igjen da jeg kom på sofaen og sov i nesten 1,5 time der også før jeg fikk kledd på meg :hilarious:
Og jeg har ikke hatt en eneste dråpe blod, og ingen kraftige menssmerter (kun litt murring av og til, og stikninger i livmora på begge sider).
Så jeg må bare velge og tro at alt står bra til.
For hvis vi får beskjed om at det ikke er liv i morra, da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal orke å deale med dette…

Men dette skal gå bra nå vel? :smiley-angelic001:Heartred

8+4

I morra er det allerede TUL igjen! Jeg gruer meg nesten mer nå enn første gang, for nå er jeg liksom innstilt på at vi får se en bamsemums som har vokst og har gode, sterke hjerteslag.

Symptomene kommer og går. I går var niplene helt sinnsykt vonde, i dag: not so much. Men slik har det vært fra start. Det varierer fra dag til dag.
Kvalmen er heller ikke der, før jeg plutselig kan bryte meg. Sånn helt ut av det blå.
Men så er jeg trøtt da. Sto opp kl09 i dag, sovna igjen da jeg kom på sofaen og sov i nesten 1,5 time der også før jeg fikk kledd på meg :hilarious:
Og jeg har ikke hatt en eneste dråpe blod, og ingen kraftige menssmerter (kun litt murring av og til, og stikninger i livmora på begge sider).
Så jeg må bare velge og tro at alt står bra til.
For hvis vi får beskjed om at det ikke er liv i morra, da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal orke å deale med dette…

Men dette skal gå bra nå vel? :smiley-angelic001:Heartred
Jeg har en god magefølelse på at dere nå skal få deres etterlengtede lille skatt ❤️ Masse lykke til i morgen. Flere her inne enn bare du som er spent på ultralyden, tror jeg ❤️

Tenker på deg og håper alt fortsatt er som det skal være i morgen :Heartred Dette skal bare gå veien, det har jeg nemlig bestemt! hehe

Er innom å følger med❤️ Masse lykke til imorgen❤️

Lykke til i morgen! :love7

Jeg har født flere ganger på Ahus Kongsvinger, har jo ikke sammenligningsgrunnlag med "vanlige" Ahus, så vanskelig å vite om det er bedre. Jeg liker roen over Kongsvinger, ingen mas og tjas, og partner får være med (de praktiserer enerom). Det skal komme en ny fødestue i 2025 visstnok! Fasilitetene i Kongsvinger er jo litt slitt, men folkene er fantastiske :Heartred

Kom over dette i avisen her om dagen om føden i Kongsvinger:

"Hun legger til at 2024 har vært et godt år for fødeavdelingen i Kongsvinger, og opplever god rekruttering av både jordmødre og barnepleiere.

– Vi tilbyr familierom til alle som ønsker det, og har hatt tilbud om fødselsforberedende kurs i større grad enn før, sier hun.

Gulli forteller dessuten om flere endringer ved føden i tida som kommer.

– I 2025 har vi ekstra mye å glede oss til! Vi er nå godt i gang med forberedelsene til å bygge ny fødestue. Hos oss tilbyr vi vannfødsler, og den nye fødestua skal inneholde badekar, avslutter Gulli, som gleder seg til det nye tilbudet blir ferdig"

Lykke til!! :Heartred

8+5

Da har vi vært på nok en TUL❤️

Lille bamsemumsen hadde vokst som den skulle og var 1,97cm lang, med sterke hjerteslag. Helt etter planen❤️ vi så to armer, to bein, en rygg og hode❤️

IMG_4259.jpeg

Eneste bekymringen her er jo at den som sagt ligger litt høyt mot høyre, og dr. Lundring tok seg god tid. Han sjekket alt fra alle kanter, og konkluderte med at han trodde det skulle gå helt fint. Men for å være 100% sikker så må jeg inn på Ahus for å få flere øyer på saken. Men jeg stoler veldig på at Lundring kan dette godt.

Men er litt bekymret uansett. Men vi krysser alt vi har for at dette skal gå bra. Om det viser seg at den sitter for høyt, så er det ikke sikkert livmora tåler det og kan revne. Men vi krysser alt!!! :smiley-angelic001

Se på lille vennen vår:sad010
IMG_4264.jpeg

Last edited:
Så herlig :love7 Men, om babyen sitter høyt så blir det vel tette oppfølginger evt planlagt keisersnitt?

Back
Topp