Hvorfor så vanskelig?

snuppa80

Forumet er livet
Sitter her med en hoste som snart gir meg hjernerystelse, stemmen er vekk, og jeg nyser og har bihulebetennelse... Hvorfor er det likevel så innmari vanskelig å ringe jobben å si jeg ikke kommer i mårra?[&:] Sist jeg jobba var lille nyttårsaften, da hadde influensaen nettopp starta. Var syk på fredag, og overhodet ikke bedre i dag. Hater slike telefoner, og skulle ønske jeg hadde en jobb hvor jeg ikke måtte erstattes (noen MÅ jo jobbe for meg)[&o]

Det er ikke lett nei, når man vet at kollegene får mer å gjøre og/eller at noen må trå til som egentlig har fri (er vel som regel det siste som er aktuelt i ditt tilfelle, og det første i mitt tilfelle).

Men det høres jo ut som om du bare må "ta mot til deg" og ta den telefonen, for du høres ikke frisk nok ut til å gå på jobb i morgen.[&o]

Masse god bedring![:)]

ORIGINAL: Ihne

Uff, kjenner igjen følelsen. [&o]
Man vil liksom ikke være syk, selv om man er det.

Masse god bedring. [:D]

Og for all del, behold den j#"¤%&¤% influensaen, for sist dere hadde noe så fikk vi en ekstrem versjon[8D][&:] (tenker på omgangssyken)[:D]

Nei, dere fikk en ekstremvariant sist, nå trur jeg noen har gitt oss ekstremvarianten av influensa. Har et hode som eksploderer snart (føles slik), skikkelig kvalm - null matlyst, sliten og slapp og alt det andre som følger med (det ER ikke så ille med meg asså, må bare klage litt)[:-]
Mulig jeg tar en tur til legen i mårra bare sånn for syns skyld. Jeg kan ikke stå over pasienter og nyse og hoste, det jobben min går ut på er å lage mat og henge over pasienter... Første jobbe dag nå er onsdag, så hvis natta blir preget av lite søvn, da ringer jeg legen.

Jeg har forresten mista 4 kg fra 15 desember, det sier sitt om matinntaket[&:] Men Ihne leder nok[;)]

Ja, da ble jeg sykemeldt til fredag, med kraftig bihulebetennelse. Fått en hestekur, så håper den snart hjelper. Han lurte på å sykemelde meg hele uka siden jeg jobber helga, men satte til fredag foreløpig. OG i det jeg gikk sa han "da snakkes vi nok snart igjen"[8|] Enten så forventer han at jeg skal be om lenger sykemelding, eller så forventer han å snart se enten meg eller meg med Martin (føler meg som stampasient)[:-][8D]

Da får vi håpe du snart er på bedringens vei. Og er du ikke frisk nok til helgen, så skal du heller ikke gå på jobb da.[;)]

Har slitt masse med bihulene selv de siste par årene, dvs. hele svangerskapet med vesla, og i år slet jeg fra forsommeren og til langt utpå høsten, litt til og fra, men med et par skikkelige omganger, tre antibiotikakurer osv. Første runden var jo når det var så grisevarmt i juni, over 30 grader i et par uker, og da var jeg i skikkelig dårlig form også, så det var mildt sagt ikke behagelig. Hadde vesla hjemme også, og Isabelle noen av dagene, så måtte jo liksom gå ut litt også, når det var så varmt (jeg ville jo helst bare ligget på soverommet).

Føler med deg. God bedring![:)]

[&o] ønsker deg god bedring!!!!!! og er du ikke god når helga nermer seg, så hold deg hjemme med GOD samvittighet[:)]

Back
Topp