hvorfor så slemme?

sicaa

Forelsket i forumet
trodde dette var en side man kunne gå inn på for å få støtte og forståelse,men fy f... så ekkle dere er mot enkelte. syns rett og slett det er helt for jævli at mennesker kan oppføre seg slik mot mennesker de ikke engang kjenne.
so what om historiene høres rare ut,de kan da være sanne fordet,og hvem er vi til å bedømme det?

Syns rett og slett folk burde sjerpe seg!!!! Skikkeli unødvendig spørr du meg.

Synes vi alle skal være snille og greie med hverandre, en dag kan det være en av oss som får det vanskelig, og da er det fint å bli forstått og ikke få slengt tull etter seg [:)]

når man har hørt det samme flere ganger før så har vi rett til å reagere...
ser du er ny her så da vet du ikke så mye om hva som har skjedd her før?!

Selv om hun er ny her så kan hun da ha vært mye inne på sidene fordet....Å jeg skjønner at folk reagerer med en gang de kommer inn her jeg, for det har vært MYE tull her inne, og masse spydigheter. Skjønner at man kan reagere når det kommer historier som virker merkelige, men tenk om det er sant...at denne personen virkelig trenger litt støtte...Må si at jeg har reagert på en del her inne jeg også, men da har jeg heller latt være å svart...hvis det er noe jeg ikke tror på!

synes nå historiene virker litt vel tvilsomme og usannsylige jeg da men...

Jeg er helt enig med synne75. Vi har ingen rett til og dømme andres situasjoner og historier. stakkars dem som trenger støtte og egentlig bare blir "ledd av", det går ikke ann.

Hvis det er noe som man synes høres usannsynlig ut så er det bedre og ikke svare.....

Man vet ikke best fordi man har vart medlem her lenge!! Skjerp dere!!

Eva

Støtter den jeg og... Er det noen man syns er teit er det bare å la vær å svare, får man heller sitte å le for seg selv[:)] Fins nok mange der ute som liker å fortelle ting som ikke er sant, men de finner man på alle forum...
Er vel nok krangling og tull som det er, om vi ikke skal lage mer her spør du meg....

Det var MIN mening[:)]

ORIGINAL: Eva

Jeg er helt enig med synne75. Vi har ingen rett til og dømme andres situasjoner og historier. stakkars dem som trenger støtte og egentlig bare blir "ledd av", det går ikke ann.

Hvis det er noe som man synes høres usannsynlig ut så er det bedre og ikke svare.....

Eva

Nei, vi vet sikkert ikke best vi som har vært medlem her lenge, men vi har no tross alt opplevd dette tullet ganske mange ganger nå, og kjenner kanskje fortere igjen denne personen som driver på med dette tullet enn andre som ikke har vært her så lenge.

Krangling hører ikke hjemme på et sånt forum som dette !

ORIGINAL: vilblimamma

Var den til meg?
Krangler ikke jeg isåfall!

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: vilblimamma

Var den til meg?
Krangler ikke jeg isåfall!

Nei, den var til ALLe de som krangler[:'(], for vi ønsker oss vell et hyggelig forum her [:)]

Nei krangling bør vi har vokst fra. Så jeg er eninge med dere :)

hei du som kommer fra larvik men bor nå i drøbak. jeg er fra larvik men bor i stavern... hvem er du? gammel? barn?

Hehe.. måtte smile nå Godhjerta [:)] Du er jo søt da!

Altså det dere nye ikke helt skjønner tror jeg er at det er en person som har vært her en deeeeeel ganger med ye profiler som faktisk bare tuller med oss... Derfor vi reagerer når folk skriver ditt og datt for vi kjenner det faktisk igjen og da må man ha lov til å reagere...
Dere får bare bære over med oss i stedet [:D]

Antok du mente meg tuzza [:)]
Jeg blir 22 år nå i desember, heter Anita, bodd i Larvik hele mitt liv men flyttet til typen for ca 2 år siden. Har en liten gutt på 6 måender [:D]
Hvem er du da???

ORIGINAL: Eva

Eva

Utrolig godt skrevet!
Omtrent det samme jeg ville ha sagt (selv om jeg er en av dem som har vert her LEENGE ;))

Går det ikke an å få de berømte som driver siden til å se litt på disse personene????
Om det er en og samme eller om de kan være flere???
Da blir det oppklart en gang for alle så slipper vi all kranglen [:D]

DENNE SIGNERER JEG!!
ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Godhjerta

Når snille damer som Panterinnen reagerer og finner historiene for tøys, så er det faktisk grunn til å se etter med skarpere blikk.
Panterinnen er ikke en dame som krangler.
Det er så klart noen her, som elsker å kverrulere og krangle - men når de faktisk har rett, så blir de nedstemt totalt bare fordi man forventer at de kun er ute etter å krangle.
Bedre å lese hva som faktisk skrives, og sammenlign med andre tråder. Det hender at kranglefantene faktisk har rett også.
Og til slutt, ja vi gamle traverne, har sett mye rart på forumet her. Derfor kjenner vi fort igjen pisspreik når det kommer.
Særlig når det kommer fra en og samme person. Og vi kan kjenne igjen denne personen ut ifra andre forum også.
Jeg sier ikke at det har blitt gjort her, men det er fult mulig å finne ip-adressen til en person og se om den personen har flere nick... [;)]

Så når det krangles her, så er det kanskje mer under overflaten- enn hva du, kjære trådstarter ser. [;)]

Ellers er jeg helt enig med de andre her.
Man må være snill og grei, og vise nettvett.
Dette er et sted for å få støtte, råd, hjelp og oppmuntring.
Og stort sett så er alle her innmari flinke til nettopp det.
Men det er absolutt alles ansvar. [:)]

Jeg syns dette var veldig godt sagt.....

Back
Topp