hvorfor plutselig

Samme her! 36+6 i dag og har vore kvalm de siste dagene. Vanlig på slutten kanskje? ?

Du burde ikke tolke for mye. På slutten er kroppen rar. Du har jo tross alt en fullutviklet baby i magen og da er det ikke rart med vondter, kvalme og slapphet.

Jeg er ikke så kvalm, men orker nesten ikke å spise. Det er vel litt dårlig plass. Drikker heller mye. Det går mye i juicer, smoothies og o'boy. :)

Mye kvalm om dagene jeg også.. Spesielt når jeg blir sulten men har heller ikke lyst på mat. :p Har ikke fantes kvalm noen gang før i svangerskapet.

Har også hatt d slik i d siste, matlysten er på bunn.. spiser mindre enn det jeg burde å da blir jeg kvalm, blir også kvalm av matlukt, spesielt varm mat..

Er like sulten som vanlig:( Skulle ønske jeg ikke var sulten, siden det er nå vektoppgangen er størst:( er veldig overvektig fra før og har lagt på meg 11kg til nå:o

Null matlyst :/ ikke noe som frister. Mer kvalm,men tørster veldig da :) null overvekt når jeg ble gravid,lagt på meg 13 kg,vært stabil og holdt samme vekt noen mnd nå :)

Back
Topp