hvorfor oss

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
tenker på hvor mange som er her inne som både har et, to eller tre barn og ikke har syke barn, har ikke hørt om så mange har inne med syke barn heller. så klart det er kjempe bra men føler det er urettferdig!!!!! hvorfor min gutt??hvorfor oss??

off så trist. føler med deg. kan eg spørre hvordan syk h*n e?? trenger ikke å svare. verden e så urettferdig av å til.[:(]

ja...du kan så si...det er ikke rettferdig!
Sender deg en trøsteklem jeg [:)]

Off, ja det er kjempeurettferdigt for dere.

Har og en alenemor til nabo, datteren på snart 5 har vært plaget med den ene og andre. Mens vi har ikke hatt noe sps. med guttene. Det værste er vel at Albert ahr slitt litt med ørene.

Stor trøsteklem fra meg.

Uff ja.. verden er urettferdig[:(] Mener du har lagt inn en tråd her tidligere.. var det noe med lungene?

Sendte deg en PM jeg...

nei de tror det er epilepsi men ingen prøver tilsier det også har han hatt to puste stopp og det sier legen at de med epilepsi ikke har pluss han har anfall over tre timer som også folk med epilepsi ikke har og legene sier at disse tingene ikke er typisk epilepsi. han har også hatt flere anfall som er veldig lik epilesi men føler bare at de sier det er epilepsi fordi de ikke finner noe annet!!!! de sier også at anfall over en halv time er skadelig for hodet men gidder de ta en mr for og se om det er skjedd noe skade?? neida!!arg!!!!  blir så sint og lei meg!!
skal til legen på torsdag så da blir vi vell sendt til sandvika på epilesi senteret der!!!

Uffda, det hørtes ikke lett ut. Håper de finner grunnen til annfallene hans snart da, så han kan få behandling.. Klem

Det er ikke så lett alltid, nei..
Å ha fått et anderledes barn er jo bare noe vi må innfinne oss med, men skjønner godt at du føler det er urettferdig.. Man lærer seg jo å leve med det etterhvert, verst i starten og når man ikke vet.. Sånn har ihvertfall jeg følt det..
Håper de finner ut av hva som feiler den skjønne gutten deres snart!

ORIGINAL: *cookiemonster*

Uffda, det hørtes ikke lett ut. Håper de finner grunnen til annfallene hans snart da, så han kan få behandling.. Klem

Uff, håper de finner ut av hva som er galt. Tenker det må være utrolig frustrerende å ha det slik dere har det nå. De er iallefall utrolig flinke på SSE. Har en lillesøster som selv har vært innlagt der. Tenker på dere

Sender deg en trøste klem

Uff så forferdelig for dere.. å gå der i uvitheten.. Men hvorfor i alle dager kan ikke gutten din på mr av hodet sitt da??? Hva er grunnen de gir deg??

En jente i familien til samboeren min hadde mye anfall her en stund.. hun ble borte i noen timer, himlet med øynene (noen flere symptomer også.. men husker ikke i farten hva de var) legene mistenkte epilepsi helt i starten.. var inne på sykehuset 3-4 ganger i løpet av noen dager.. men etterhvert så utelokket de epilepsi.. og mente det kunne ha vært kraftige feberkramper..

Stakkars dere! Å få et sykt barn må være grusomt!

Jeg var på et foredrag med en nevrolog som arbeidet blant annet med eplepsi. Hun sa at denne sykdommen kunne være utrolig vasnkelig å oppdage, for hvis barnet ikke hadde anfall på målingene, kunne kjennetegnene bli oversett.

Å leve i uvisse er det verste! Håper de finner ut av det snart!

Stakkars gutten din, håper di finner ut av det snart. Det er så vondt når di små må lide å så urettferdig. Krysser fingrene for dere.

HUff, det kan ikke være lett å ha et sykt barn og være usikker på diagnose og behandling. Spesielt om man ikke føler man blir tatt på alvor[&:]

dere er så skjønne[:)]

Back
Topp