hvorfor *oppdatert*

skravla

Gift med forumet
får ikke vi selvangivelsen??? løper jo til postkassen hver dag, men den kommer jo aldriiii!! blir så utålmodig når jeg ser at så mange her har fått!!

å ja, jeg prøvde å sjekke på nett, men det funka ikke!!

-----------------------------------------------------------------

nå er jeg sint nå!!![:@] fant akkurat ut at notar (som sambo jobbet for) selvølgelig ikke har sendt inn årsmelding osv. selvfølgelig de er jo konkurs!!
SÅ, sambo får pengene sine tildligst i oktober!!! og siden vi har felles barn og lån, får vel ikke jeg mine heller...... fa..  ass!! de pengene skulle jeg ha i sommer når jeg har permisjon uten lønn!!![:o][:(]

må legges til at sambo mangler lønn for 3 mnd enda etter at de gikk konkurs. så jeg er rimelig lei nå![:'(]  

prøvde å sjekke der vi å, men det stemte ikke i det hele tatt! sto at sambo hadde tjent 7000 og jeg 500.000, helt feil på begge...

[8|][8|][8|]....da vet jeg ikke... Jeg fant "foreløpig skatteberegning" under mottatt boksen... Der står tilgode eller restskatt.. Altså ikke på selve "selvangivelsen"...der fant jeg bare inntekt og gjeld og slikt... Er jeg ikke flink til å forklare...[8D]

ja skjønner hvor du mener, det var der jeg så også. hmm... får vel bare smøre meg med tålmodighet til den kommer i posten![8D]

Ja, det er vel det beste...[:)] burde ikke være lenge til den dukker opp !![:)]

ja er vel 2  april tror jeg. tipper jeg må vente til da! typisk uflaks![&o]

[:@][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@]

ORIGINAL: thejohan

Fader så kjipt asså!!

Men er du sikker på at du ikke får pengene dine før han?
Jeg trodde det at man bare fikk pengene samtidig når man var gift..
Men mye mulig jeg tar feil altså..

kan jo håpe på det!

Back
Topp