Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ligger link til d på facebooksidenmanfred skrev:
RonjaR skrev:Haha, det minner litt om "hemmelig klubb for de kule" på ungdomsskolen. Sorry.LeonoraD skrev:
Haha...her er vi alle kule!
Du er hjertelig velkommen på det andre forumet!!![]()
Ja d var d jeg håpet også, får det ble jo sagt at alle er velkomne her. Men hva reknes som aktiv medlem da? For en måtte være det for å komme inn på det lukkede forummet. Ønsker fortsatt å være en del av desember jentene jeg, og ikke befinne meg på "utsiden".
jonne skrev:RonjaR skrev:Haha, det minner litt om "hemmelig klubb for de kule" på ungdomsskolen. Sorry.LeonoraD skrev:
Haha...her er vi alle kule!
Du er hjertelig velkommen på det andre forumet!!![]()
Ja d var d jeg håpet også, får det ble jo sagt at alle er velkomne her. Men hva reknes som aktiv medlem da? For en måtte være det for å komme inn på det lukkede forummet. Ønsker fortsatt å være en del av desember jentene jeg, og ikke befinne meg på "utsiden".
baby2212 skrev:Jeg gidder ikke henge på et hemmelig forum, står for det jeg sier, og holder kjeft om jeg ikke gjør det, haha.. så håper jo at noen av dere vil være igjen her da :) ellers kan det jo bli ganske stusselig etterhvert :PFrøken Lillan skrev:
helt enig Frøken Lillan :-D
Tror nok ikke det handler om å stå for det man sier eller ei, det gjør vel de fleste uansett. Men noen ganger så lurer man på diverse saker som man ikke vil dele på et åpent forum, ihvertfall når du vet det er flere kjente som henger på BV og kanskje tar en titt innom i ny og ne. Jeg veit jo med meg selv at jeg har sniki litt på venner av meg som venter en liten en osv, tihi :)_sil_ skrev:
Det er ihvertfall veldig hyggelig på den lukkede forumet (hemmelig forum er det ikke, for alle er velkomne hvis de er interessert i delta). Nå legger mange flere ut bilder, og tør dele litt mer av seg selv. GØY :)
fikk ikke være med i det hemmelige forumet jeg, så holder meg her da =)wenche_ skrev: