hvorfor lage......

og hvor finns det???

ligger link til d på facebooksiden emoticon

1. Fordi folk her inne ble irriterte da Babyverden bestemte seg for å pusse opp forumsidene (mange som ikke fikk logget på).
2. Noen som ikke orket å sette seg inn i alt det nye her inne.
3. Fordi da kan ikke "hvem som helst" skrive og se på bildene vi legger ut.

manfred skrev:
ligger link til d på facebooksiden emoticon

hmmm finner det ikke jeg... send meg link til det facebook æ??

LeonoraD skrev:
Haha, det minner litt om "hemmelig klubb for de kule" på ungdomsskolen. Sorry.

Haha...her er vi alle kule!
Du er hjertelig velkommen på det andre forumet!!emoticon

Jeg har ikke blitt medlem av desember gruppa på facebook, siden jeg hadde termin i Nov :( Meen, så fikk jeg jo desember barn! :)

KAN noen sende meg link her til gruppa, eller legge meg til som venn på face og sende meg invit der?????????? JEG VIL OGSÅ VÆRE MED!

Jeg vil også være med på "hemmelig" forum. Syntes den nye oppgraderingen suger... så da er man liksom ikke så aktiv her lenger pga det.. (er jo bare rot denne nye greia). Men finner ikke noen link på fjesern....

Send emailadressa deres på pm til Ugla så inviterer hun dere til gruppen på Facebook! :o)

RonjaR skrev:
LeonoraD skrev:

Ja d var d jeg håpet også, får det ble jo sagt at alle er velkomne her. Men hva reknes som aktiv medlem da? For en måtte være det for å komme inn på det lukkede forummet. Ønsker fortsatt å være en del av desember jentene jeg, og ikke befinne meg på "utsiden".

jonne skrev:
RonjaR skrev:
LeonoraD skrev:

Ja d var d jeg håpet også, får det ble jo sagt at alle er velkomne her. Men hva reknes som aktiv medlem da? For en måtte være det for å komme inn på det lukkede forummet. Ønsker fortsatt å være en del av desember jentene jeg, og ikke befinne meg på "utsiden".

Klart du fortsatt skal være en del av desember jentene!!emoticon
Heng deg på!

Jeg gidder ikke henge på et hemmelig forum, står for det jeg sier, og holder kjeft om jeg ikke gjør det, haha..  så håper jo at noen av dere vil være igjen her da :) ellers kan det jo bli ganske stusselig etterhvert :P

Frøken Lillan skrev:
Jeg gidder ikke henge på et hemmelig forum, står for det jeg sier, og holder kjeft om jeg ikke gjør det, haha..  så håper jo at noen av dere vil være igjen her da :) ellers kan det jo bli ganske stusselig etterhvert :P

helt enig Frøken Lillan :-D 

baby2212 skrev:
Frøken Lillan skrev:

helt enig Frøken Lillan :-D 

_sil_ skrev:
Tror nok ikke det handler om å stå for det man sier eller ei, det gjør vel de fleste uansett. Men noen ganger så lurer man på diverse saker som man ikke vil dele på et åpent forum, ihvertfall når du vet det er flere kjente som henger på BV og kanskje tar en titt innom i ny og ne. Jeg veit jo med meg selv at jeg har sniki litt på venner av meg som venter en liten en osv, tihi :)

Det er ihvertfall veldig hyggelig på den lukkede forumet (hemmelig forum er det ikke, for alle er velkomne hvis de er interessert i delta). Nå legger mange flere ut bilder, og tør dele litt mer av seg selv. GØY :)

Helt enig med _sil_!! :o)
Å kalle det hemmelig forum er jo helt feil....et lukket forum er det!
Ihvertfall veldig trivelig der inne hvor flere og flere av jentene her tør å åpne seg mer, spørre om ting man lurer på som ikke hele verden trenger å vite om...osv.

Jeg er litt over alt, for det som er forvirrende å nytt her er jo misnt like nytt på det nye hvor alt er nytt.....På bv får jeg svar på ting jeg ikke viste at jeg lurt epå med å lese på november.... men nå er det dødt der, dødt her.... Kjedelig!!! men det er vel naturlig at det blir stille når det er sol..... Jeg husker jo ikke alle mulige forums adresse, og sånt blir ofte sjekker når jeg ammer.... jeg er en desember jente med november barn, sånn er det!

kommer bare inn på ei side hvor det står hvem som er pålogga..finner ikke noe forum..emoticon

wenche_ skrev:
fikk ikke være med i det hemmelige forumet jeg, så holder meg her da =)

Å hvorfor ikke d? Jeg er litt her og litt der. Veldig koslig på den andre siden dere og en del mer aktivitet enn her emoticon

Jeg tror nok heller ikke d har noe med å stå for d som blir sagt. Men etter opp pussinga av formuet her så var d veldig mange som fikk problemer med å logge inn, og når man først fikk logga inn så var inlegga her blanke selv om d var flere som hadde svart på de! Da begynner d å bli litt vansklig å henge med på ting her!

nei hun sa jeg ikke var aktiv nok.. er vel en ærlig sak d...

er nå her inne hver dag omtrent, spør om råd om jeg trenger og leser det andre har skrevet, har jeg noe å bidra med skriver jeg, om ikke så lar jeg heller bare vær =) men men, jeg synes nå det er koselig her =D

Back
Topp