Hvorfor kvalme..

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
jeg skjønner mange av gravid symptomene, men kvalmen, hva er den godt for? Å halsbrann. Liker ikke ;)

Det er naturens måte å sørge for at den gravide ikke spiser noe som ikke er bra for henne og den lille ;) :P

Det er naturens måte å sørge for at den gravide ikke spiser noe som ikke er bra for henne og den lille ;) :P
Det der tror jeg på (sånn bortsett fra at det da er veldig lite som er bra for meg... :-P ) Min kollega fortalte at da hun var gravid var det helt lov å spise roastbiff, men hun klarte ikke å spise det. Sikkert kroppen hennes som passet på :)

Sist jeg gravid, hadde mamma glemt å legge en blåmuggost i kjøleskapet. Den lå på benken når jeg kom inn på kjøkkenet og det var den eneste gangen at jeg faktisk kastet opp.

Det er jo fyfy-mat, så kan være riktig som du sier

Sist jeg gravid, hadde mamma glemt å legge en blåmuggost i kjøleskapet. Den lå på benken når jeg kom inn på kjøkkenet og det var den eneste gangen at jeg faktisk kastet opp.

Det er jo fyfy-mat, så kan være riktig som du sier
Åå fy :(

På jobb sier de at kvalmen er et supert tegn da det betyr at livmoren jobber seg sterk og holder babyen på plass. Noe med noen hormon som flytter seg fra en linje til livmoren.

Back
Topp