Hvorfor klaffer det ikke da??????

harmonia

Forelsket i forumet
Hvorfor klaffer det ikke da?? Når man har sex rundt el og på el osv.. Hva er det som gjør at det ikke klaffer og går???

Selv om jeg bare har vært prøver i snart 4 mnd så føler jeg det så trist..  Er så veldig redd for at det er noe galt..

Jeg har alltid hatt så inntrykk av at det liksom er så "lett" å bli gravid.. Oppigjennom har vi passet oss veldig for å ikke ha ex uten prevensjon... Og uff og uff liksom... Men det er jo bare tull får jeg følelsen av.. Hadde vært så greit om alt gikk som sist.. At jeg bare ble gravid..

Det tenkte jeg også å vi har prøvd i 1 1/2 år(hos oss har de funnet noe "galt da" så vi vet hvor "feilen" ligger lissom..kanskje ikke noe trøst men.. Jeg fikk et tips av en jeg kjenner at man skal slutte å måle el osv...prøve å tenke på noe annet. Så Laguna(rett meg visst jeg sier feil) gjorde det samme å den månden hun ikke tenkte på det så blei hu gravid med den skjønne sønnen[:)] 

Vet det at det ikke er enkelt å ikke henge seg opp i det, snakker av erfaring. Men prøv å ikke tenk på det...babystyret her i huset tok nesten knekken på forholdet våres.

Sender deg allikavel en klem å håper spiren sitter for dere snart

er vel en grunn til alt..
og din tid for at spiren sitter kommer vel om ikke så lenge...

hm.. jo jeg håper jo det.. For vi tar så gjerne imot en liten spire nå:D ...

Tenker hele tiden at jeg skal slutte å tenke p¨å det.. Men hvordan i alledager gjør man det.. Jeg har prøvd å drive med masse jeg.. Men det sniker seg liksom inn innimellom allikevel.. hm..

Noen som har en god oppskrift for det.. Jeg kan ialelfall slutte å teste el... He he.. jeg har bare gjort det en gang da.. Men driver jo med systematiske samleier.. Og det er kanksje tingen å gi seg med.. Heller ta det som det kommer og når man har lyst..

ORIGINAL: hero

Det tenkte jeg også å vi har prøvd i 1 1/2 år(hos oss har de funnet noe "galt da" så vi vet hvor "feilen" ligger lissom..kanskje ikke noe trøst men.. Jeg fikk et tips av en jeg kjenner at man skal slutte å måle el osv...prøve å tenke på noe annet. Så Laguna(rett meg visst jeg sier feil) gjorde det samme å den månden hun ikke tenkte på det så blei hu gravid med den skjønne sønnen[:)] 

Vet det at det ikke er enkelt å ikke henge seg opp i det, snakker av erfaring. Men prøv å ikke tenk på det...babystyret her i huset tok nesten knekken på forholdet våres.

Vet ikke helt om du ønsker å si det.. Og da skal dufå la være altså.. For jeg har vel ikke noe med det.. Men skader ikke spørre.. Hva var det de fant ut at var "galt" hos dere da????

Jenta våres på snart 2 hun klaffet på 1 pp. Nå er jeg inni 4-5pp og enda ingen graviditet. Vet ikke om det er pga vi/eller JEG tenker så mye på det for tiden, og stresser litt med det. Men jeg trodde heller ikke at det ville ta tid denne gangen siden det klaffet så godt første gang. men så feil kan man ta. Og trenger IKKE være noe galt selv om du enda ikke er blitt gravid. Legen min og gyn min sa at det er faktisk vanslig at det kan ta fra 6 mnd til et år å bli gravid. Så prøv å ikke stress med det, selv om jeg vet hvordan det er å føles(og ja jeg stresser jo enda litt med tanken på en ny bebis) er vel pga de fleste av mine venninner alerede er gravid med 2 mann nå.

Men din dag kommer[:D] og alt er nok i skjønneste orden for dere til å kunne få en liten spire, bare ha litt tålmodighet[:)] *ja vet.. lettere sagt enn gjort[:-].. i know)

ORIGINAL: harmonia

ORIGINAL: hero

Vet ikke helt om du ønsker å si det.. Og da skal dufå la være altså.. For jeg har vel ikke noe med det.. Men skader ikke spørre.. Hva var det de fant ut at var "galt" hos dere da????

sambo min har dårlige svømmere[&:][:(]

Back
Topp