Hvorfor kaster noen opp....

augustmor

Flørter med forumet
...under fødselen? Fordi det gjør så vondt, eller fordi vagusnerven blir stimulert??? [8|]

Usj... Jeg får anfall av panikk innimellom hvor jeg tenker at dette kommer jeg aldri til å takle. En grusom følelse for vi har jo ikke noe særlig valg...! Men andre dager kjenner jeg meg sterk som super woman og vet at alt vil gå fin-fint!

Vi kjenner nok på mange av de samme følelsene... Det dumme er at jeg i det siste har lest så mange skrekkhistorier om ettdøgnsfødsler som ender med sugekopp, tang og keisersnitt. Veldig dumt å utsette seg selv for andres elendighet men jeg er så spent at jeg sluker alle fødselshistorier rått! Og jeg som liksom skal føde naturlig... HJEEEEEELP!!!!!!!!!! [:o][:o][:o] 

ORIGINAL: FrkEdwards
Når selve pressriene begynner,så har du maks en time,så har du babyen din![:D]

Er det sant???? Det er fint å kunne ha sånne mål å tenke på! [8D]

Jeg kastet opp masse til å begynne med, men det var bare fordi jeg akkurat hadde spist masse middag og ble kvalm av de første riene...men etterpå var jeg helt fin i magen...ikke nooe problem...

Når jeg fikk press rier satt jeg i telefonen med svigers og det var klokka 13.30 og klokka 13.50 var ungen ute gitt....så ja når press riene setter igang er du nesten i mål...[:D]

Har to venniner som sier de skulle heller gått igjennom 10 fødsler enn 1 svangerskap til. Det er ikke for at de har hatt så forferdelige svangerskap eller spesielt lette fødsler, men det varer bare den ene dagen å smertene er ikke verre enn at de begge har to unger nå. De sier det er som å springe 5mila å fødselen er bare de siste 10 meterene. Målet er rett forran nesen på deg.

Back
Topp