Hvorfor kan ikke?

DramaQueen

Forumet er livet
Linni ha fødselsangst som det andre har?

Sier dere det om det er ei venninne som tar KS? Som f.eks, "hun turte ikke føde likevel nei..."
[8|]

Og de smarteste kommentarene er de som sier det er en enkel utvei med ks [:'(]
Jeg har selv hatt et hastesnitt, og det kan jaggu ikke kalles enkelt.

Noen har rett og slett ikke en fungerende hjernemasse.....

Hun kan vel det. Men, etter det jeg har forstått så er det ikke vanlig å få velge KS sånn uten videre. Mange her på BV som har slitt med fødselsangst, å ikke fått innvilget KS. Så jeg syns det blir for dumt at ´kjendiser´ skal få velge.

Leste på nettet tidligere i dag så hadde legen "overtalt" henne til å føde vaginalt.

Kan jo hende det skjedde noe under fødselen som gjorde at det ble KS?

Blir bare max provosert og irritert over sånne komentarer[:'(]
Fatter ikke hvorfor folk skal rakke ned og blande seg inni hva folk velger å gjøre..
Det viktigste er vel at mor og barn har det bra???
Om folk velger å ta ks er jo fullstendig opp til de og ingen andre..

Jeg hadde nå født hver dag framfor ks.. [;)] Men det er da opp til hver enkelt hva de vil gjøre[:)]

ORIGINAL: PlatinaBlondina

kan hun sikkert..men JEG tror ikke angst er årsaken jeg da,men det er meg[;)]

tror bare hun ville at ungen skulle komme på denne datoen (09.09.09)
derfor fikk hun planlagt ks akkurat denne datoen...

men som sagt,vet ikke,og det er hva jeg tror!
ingen hemmelighet at dama er litt...hmm..blond?[8|][8D]

Hilsen platinablondina[8D][8D]

Har du lest bloggen hennes..??
Jeg har helt forandra mening om den dama der,hun er så langt borte fra dum som man kommer...regner med det var det du mente med blond..?

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™

Linni ha fødselsangst som det andre har?

Sier dere det om det er ei venninne som tar KS? Som f.eks, "hun turte ikke føde likevel nei..."
[8|]

Fordi hun er kjendis... Ola Nordmann i ett nøtteskall vett...[8|][8|]

ORIGINAL: Alexandra82

Tenkte selv det samme istad. Noen gir inntrykk av at man ikke kvinne og er feig om man ikke føder vaginalt.
Hun kan ha hatt fødselsangst ja. Kanskje smalt bekken, tverrleie, morkaka foran åpning. Herregud, kan være tusen årsaker.

Dessuten, det kan faktisk ha blitt tatt hensyn til at hun jo faktisk "lever av kroppen sin". Hun er glam-modell, det er inntekten hennes.

Og jeg skjønner heller ikke de som mener KS er så lettvint. Jeg er livredd for å få utført KS.
(Blir alltid dårlig etter operasjoner og gror enda dårligere.)

Øh.. et ks setter da mer arr enn vaginalfødsel?
Med mindre vaginalfødsel nå skjer gjennom navlen da, og man revner [8D]

jeg bare lurer på hvordan folk vet at ho tok ks jeg? ser ikke det står noe sted? bare at ho var dagen før og tok blodprøver, men det kan man jo gjøre før en blir satt igang også

Jeg kan ikke skjønne at det er noe å diskutere hvorvidt Linni fikk KS eller om hun fødte vaginalt.

ORIGINAL: TrineBallerine

Jeg kan ikke skjønne at det er noe å diskutere hvorvidt Linni fikk KS eller om hun fødte vaginalt.

når vi kan diskutere hva naboen hadde til middag i går, så må vi vel kunne diskutere det også? [8D]

ORIGINAL: Dollface

når vi kan diskutere hva naboen hadde til middag i går, så må vi vel kunne diskutere det også? [8D]

Jo jøss. Jeg blir bare overrasket over hva folk orker å diskutere..

Å, de har slikt å gjøre, de har slikt å føre..

Jeg derimot skal benke meg i sofaen med litt deilig, fersk ostepop, pepsi max og "en shopoholikers bekjennelser" [:D]

Å, de har slikt å gjøre, de har slikt å føre..

Jeg derimot skal benke meg i sofaen med litt deilig, fersk ostepop, pepsi max og "en shopoholikers bekjennelser" [:D]

Jeg synes det hørtes ganske digg ut *lete i skapet* [:)] Kos deg!

ORIGINAL: Cathee

Hun kan vel det. Men, etter det jeg har forstått så er det ikke vanlig å få velge KS sånn uten videre. Mange her på BV som har slitt med fødselsangst, å ikke fått innvilget KS. Så jeg syns det blir for dumt at ´kjendiser´ skal få velge.

Så enig....

Er det noen her som VET hvorfor hun fødte med ks da?? Og hva så liksom?

Dama er langt fra dum..... men hun blir fort stemplet sånn pga stemmen og at hun er modell..

Tenkte selv det samme istad. Noen gir inntrykk av at man ikke kvinne og er feig om man ikke føder vaginalt.
Hun kan ha hatt fødselsangst ja. Kanskje smalt bekken, tverrleie, morkaka foran åpning. Herregud, kan være tusen årsaker.

Dessuten, det kan faktisk ha blitt tatt hensyn til at hun jo faktisk "lever av kroppen sin". Hun er glam-modell, det er inntekten hennes.

Og jeg skjønner heller ikke de som mener KS er så lettvint. Jeg er livredd for å få utført KS.
(Blir alltid dårlig etter operasjoner og gror enda dårligere.)

Øh.. et ks setter da mer arr enn vaginalfødsel?
Med mindre vaginalfødsel nå skjer gjennom navlen da, og man revner [8D]

Sant. Jeg satt i ørska tydeligvis. Tror jeg...tror jeg tenkte et eller anna der, men aner ikke hva.

(Og jeg som var så jævla sikker på at ungen kom flyvende ut av navelen...:-P)

you wish liksom [:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Er det noen her som VET hvorfor hun fødte med ks da?? Og hva så liksom?

Dama er langt fra dum..... men hun blir fort stemplet sånn pga stemmen og at hun er modell..

bare så ut som det hadde blitt KS, pga. det bilde hun venninna hadde lagt ut på bloggen sin men som nå er slette.
Kan jo ha blitthastesnitt også?

Back
Topp