Hvorfor kan ikke folk ha respekt??

Stakkars liten ja.. Hehe, hører stakkar masse her også. [:'(]
Heldigvis er det ofte bare søtt ment også. "Stakkars liten som han jobber" når han styrer på gulvet. [:)]

Med hoppinga mener jeg at der er slitsomt å ha en "hoppeunge" på fanget. Altså, de som ikke kan sitte på fanget, men MÅ stå og hoppe. Littegranne hopping er jo helt greit (danser med han[:D]), men bare liker ikke at mamma overkjører meg når jeg sier at hun ikke må hoppe med han.[>:]

Hormonella Olsen

Det må jammen være synd i denne generasjonen med opplyste mødre [8|] ikke får dem godteri, ikke røyker vi med dem på fanget, ikke drikker vi vin mens vi ammer eller noenting... De går jo glipp av alt som er gøy! [8D]

DRITBRA skrevet![:D][:D][:D] For ikke å snakke om oss "hysteriske" gravide som er sååå forsiktige meg hva vi putter i oss.

Jadda, ser at vi er flere som sliter her. Gi oss styrke![:D]

verste er når disse blir irritert på MEG fordi jeg ikke vil hun skal sitte og trykke i seg rå pølser og is og fløte... "det hysteriet... blablabla" [:@]

jeg er IKKE hysterisk, hun får smake masse, men jeg har en grense... og det er ikke hysteri om hun ikke får slike ting, - hun har jo ikke engang Bruk for det!!

jeg blir helt sprø... før jeg fikk unge selv så visste jeg ikke at folk faktisk ikke respekterte foreldrenes ønsker om hva unger skulle spise[&:]

ORIGINAL: Liz =)

Jeg forstår det ikke.. det er jo ditt barn.. du bestemmer jo

trodde jeg også [8|]
og de vet jeg ikke liker det... men prøver seg gang på gang [8D]
sist de passa vilde og typen henta fortalte de hun hadde fått is (fløteis) (selv om de vet jeg ikke vil hun skal ha melkeprodukter)...
tror ikke de syns det er noe big deal...

og ègentlig er det ikke det heller, ungen blir ikke syk selv om hun får smake slike ting innimellom - men det er den respekten som mangler (bare når det gjelder mating av ungen da) - som irriterer [8|]

ORIGINAL: **Flash**

Jeg forstår det ikke.. det er jo ditt barn.. du bestemmer jo

trodde jeg også [8|]
og de vet jeg ikke liker det... men prøver seg gang på gang [8D]
sist de passa vilde og typen henta fortalte de hun hadde fått is (fløteis) (selv om de vet jeg ikke vil hun skal ha melkeprodukter)...
tror ikke de syns det er noe big deal...

og ègentlig er det ikke det heller, ungen blir ikke syk selv om hun får smake slike ting innimellom - men det er den respekten som mangler (bare når det gjelder mating av ungen da) - som irriterer [8|]

Husker mamma hadde samme problemet med mine besteforeldre når jeg var liten.. hehe.. men jeg storkoste meg når jeg var hos dem! hehe.. bare gode minner derfra!

hehe, jaaaa... jeg fikk så masse snop!!! var kjempegøy [:D]
tror ikke mamma sa noe på det, hun har alltid vært veldig tolerant på flere områder [:)]

eneste hun sier hun enda kan bli sint for, det er når jeg var liten så nekta jeg alt som heter tutt og flaske, skulle Kun ha pupp til jeg var 1 år!![8D]
og når hun var hos svigermor så pressa svigermor meg til å ta flaske - jeg nekta (vrælte nok veldig) - men hun ga seg ikke, for alle babyer måtte jo kunne ta flaske!!! [8|] (hun fikk det da ikke til [;)])

Folk har det VELDIG gøy med å lure meg iallefall!! [&:][:D]

mamma pleide si til meg da jeg var liten: du får ikke lov å rydde rommet ditt... (hvem tror du løøøp inn på rommet, rydda det hun kunne, og følte seg som den største rampen [&o])

en kan være lettlurt og sta samtidig [8D]

men sorry, burde kansje ikke kuppet hele tråden [&:]

ORIGINAL: **Flash** 
men sorry, burde kansje ikke kuppet hele tråden [&:]

Gjør ingenting! Barre morsomt å lese![:D]

ORIGINAL: ~monicola~

Velkommen i klubben [:'(]

HOLD PÅ DINE MENINGER OG AVGJØRELSER ANG. TEMAET SØTSAKER. TULLETE Å BEGYNNE Å GI EN 6MND GAMMEL BABY IS, SPRØ DEN KJERRINGA DER. [:@]IKKE BRA,

DE GIR BARNA SØTSAKER SOM SMÅ OG BLIR HELT OPPGITT NÅR DE KOMMER I TENÅRENE Å SPISER FOR MYE AV DET SØTE.

SOM MAN SÅR HØSTER MAN. HOLD PÅ DITT OG LA DEG IKKE DIRIGERE . BABYEN DIN ER HELDIG SOM HAR DEG TIL MAMMA.[;)]

Back
Topp