Hvorfor kan hun ikke bare...

Gulltopp

Gift med forumet
... sove? Hun er trøtt, jeg er trøtt.. [:@] Hun sov jo så fint tidligere i kveld! Men da jeg begynte å tenke på senga, ja da våknet hun... Nå hørtes det ut som om hun kasta tutten ut av senga, og så "hoster" hun...
hun vil nok heller leke... Er så typisk at hun har en sånn kveld når mannen ikke er hjemme...

Jeg vil sove!

I hear ya!! [;)][;)] Skulle vært sånn at de hadde en soveknapp bak øret som kunne trykkes på når mammaen vil sove[8|][8|]

ORIGINAL: rilo

I hear ya!! [;)][;)] Skulle vært sånn at de hadde en soveknapp bak øret som kunne trykkes på når mammaen vil sove[8|][8|]

Maria har stort sett soveknapp, men jeg mistenker at flere tenner er på vei. Hun sov godt men våknet til igjen etter noen timer. Hun sovnet igjen litt over ett!

Jeg gir henne ikke melk når hun våkner sånn, hun er ikke sulten så da synes jeg ikke det er noe poeng. Vanligvis så sovner hun greit igjen, men det virket som om hun var veldig plaget av tennene. Hun tygde på smokken, stakkar. Hun fikk komme litt opp, fikk kos og trøst. Satt lenge med en biteleke. Tok på dentinox, og så sovnet hun etter et par timer.

De gangene hun våkner sånn på kvelden/natta holder hun det heldigvis ikke gående i mer enn et par timer, men det er nok det når man er trøtt og vil sove selv! Hun sov fra 1 til 5, da fikk hun mat og så sov hun et par timer til.

Back
Topp