hvorfor ikke?

Bruker alle slags farger til jentene mine. [:)] 
Rosa, rød, svart, blått, grønt, oransje, lilla [8D] Det meste med andre ord.

kommer helt an på settingen og på resten av stilen
Gutten min kan godt ha en rosa skjorte med grå eller sort vest f.eks.
Men ikke knall rosa hettegenser med hjerter kanskje?

Han har et par lilla gensere også faktisk. [:)]
Trykket "bryr meg ikke så mye om farger"

Jeg bryr meg ikke om fargen, men klærne må være gutteklær.. Altså han kan gjerne gå i rosa/lilla/røde gutteklær..[:)]

Synes de fleste klærne i dag enten er gutteprega eller jenteprega, ofte pga andre ting enn farge.
Så da velger jeg jenteklær til jenta og gutteklær til lillegutt som kommer.. Er vel igrunn ikke så mye mer å tenke på. Jente er jente, gutt er gutt. Finner jenta ut at ho er mer guttejente når hun blir stor så finner hun nok tidsnok ut av det, og fikser opp selv uten hjelp fra mamman..

Jeg liker ikke rosa så kjøper ikke det til noen av dem. Guttungen har en t-skjorte med blå og rosa stjerner på da... [8D] Og lillejenta bruker mye blått. [;)]

Don't care! Farger er farger, og farger er FINT![:D]

ORIGINAL: *Rebella*

Jeg bryr meg ikke om fargen, men klærne må være gutteklær.. Altså han kan gjerne gå i rosa/lilla/røde gutteklær..[:)]

Enig! Har hatt på mine gutter både rosa og lilla gutteklær og synes også at rosa og lilla er veldig fint på menn.

Jeg bruker ikke rosa på gutten min, han er bare 9 måneder og da hadde alle trodd han var jente. Pluss at rosa er mer jentefarge enn blått er guttefarge. Jenta mi kan gjerne gå i blått hvis det var opp til meg, men da må det masse overtalelse til [:D]

Back
Topp