Hvorfor ikke fortelle det ?

det er flere grunner til at vi vil vente med å fortelle. 

Først og fremst fordi vi har mista 2 ganger i løpet av et halvt års tid, samt at vi mistet et barn på 1,5 år i 2009. Så det er mange som synes synd på oss fra før og jeg liker ikke all den medlidenheten, jeg må stå på egne bein og bearbeide selv for å komme videre. Jeg er ikke en som snakker høyt med andre eller gråter på andres skulder dessverre. Derfor venter vi med å fortelle inntil vi føler og rimelig sikre på at det vil gå bra denne gangen.

I tillegg er dette vårt 4. og sannsynligvis siste barn, og jeg kjenner det er litt deilig å ha en liten hemmelighet som bare er våremoticon

Det er flere grunner til at vi velger å vente med å fortelle.

Hovedsakelig fordi vi har mista 2 ganger i løpet av ca 6 mnd og vi mistet vårt 1,5 år gamle barn i 2009. Mange synes fryktelig synd på oss fra før og jeg er ikke så glad i den medfølelsen hele tiden. Jeg vil sørge alene og bearbeide sorg på egne bein, jeg er ikke den som gråter på andres skuldre. Så vi venter med å fortelle for å unngå enda mer medlidenhet...

En annen grunn er at dette er vårt 4. og sannsynligvis siste barn, og jeg kjenner det er ganske gøy å ha vår egen lille hemmelighet noen uker til 

Back
Topp