Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Arianne SmartASS
ORIGINAL: Insolita
en såppas stor sak
hvor stor da, og hva gjør den så stor?[:-]
en såppas stor sak
For meg og antagelig mange med meg er det en stor sak som engasjerer, hvor stor...?? Den er vel akkurat så stor som hver enkelt oppfatter den, men den har da vært i medias søkelys mere enn en gang, å folk flest vet jo hvem mullar er..vil du ha bredde/høyde målinger?
Jeg lurer på hva som gjør denne saken så stor. Annet enn VG.
ORIGINAL: Nurkis
en såppas stor sak
For meg og antagelig mange med meg er det en stor sak som engasjerer, hvor stor...?? Den er vel akkurat så stor som hver enkelt oppfatter den, men den har da vært i medias søkelys mere enn en gang, å folk flest vet jo hvem mullar er..vil du ha bredde/høyde målinger?
det er vel det at han er dømt for å være en fare for rikets sikkerhet..... en fare for hele landet vil vel jeg kalle stort i hvertfall...
Joda, det er helt greit å mene det, men da synes jeg det er et minimum å sette seg litt inn i hvordan og hvorfor.
en såppas stor sak
det er vel det at han er dømt for å være en fare for rikets sikkerhet..... en fare for hele landet vil vel jeg kalle stort i hvertfall...
Joda, det er helt greit å mene det, men da synes jeg det er et minimum å sette seg litt inn i hvordan og hvorfor.
ja, det er nok en fordel da....
jeg aner ikke mer enn det jeg skrev over her og det mener jeg holder for å sende han ut av landet.....
ORIGINAL: Sicily
Har det aldri slått deg, at han muligens er en større trussel mot rikets sikkerhet utenfor det, enn i det, her hvor PST og andre instanser kan holde ham under oppsikt? [8|]
Det er vel blitt sagt at Krekar er en fare for rikets sikkerhet, men det er vel også derfor han ikke blir sendt ut av landet, tenker jeg da.... For han kan vel da bli sinna mann for at han blitt sendt ut og gå bananas mot Norge istedet.... skummelt begge deler, syns jeg....
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: Sicily
For det første; her er det mye man som privatperson ikke har innblikk i, og det har nok sine grunner til at de holder ham her. Jeg er ikke noen fan av Mullah Krekar selv, bare så det er sagt. [;)]
For det andre; hva er "grossalt"?
For det tredje; har han gjort deg noe personlig? Påvirker han ditt daglige liv negativt? Hvis svaret på begge er nei, hvorfor bry seg?
Grunnen til at han blir holdt her er pga at han mest sannsynlig får en dødsstraff om han blir sendt hjem. Thats it!
Grossalt betyr stort!
Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt.