Hvorfor i helv.... skal

Sniker litt jeg..

malt har gjort underverker her, sammen med collett mme. ikke vondt lenger[:)] merker hvis han får en flaske uten malt, da er han mer sutrete... hva med sukkervann? 2 ml funker veldig bra når de gråter sånn. min er også sånn at hvis jeg tar bort flaska for en rap vil han ikke ha mer etterpå så det har jeg gitt meg med, kanskje han spiser mer da? etter måltidet går jeg rundt med han i ca 10 min, for da kommer rapen lettere enn hvis man sitter stille. hs fortalte meg her om dagen at de skal spise ca 10% av sin egen kroppsvekt, altså 530 ml for dere da[:)]
kan det være at dere har oppi bittelitt for mye pulver i melka? skjea skal ære helt strøken ellers kan de bli fort mette, og få knip.

ønsker deg lykke til, håper det ordner seg snart for dere[:)]

sukkervann er prøvd, 4 ml og den sterkeste blandingen [:)]

ORIGINAL: Henriette1986

Ser ut som du har det Rikke og jeg slet med .... men noen tips kommer da her .. og alle er prøvd :) noen funker på ett barn og noen funker på andre barn.. jeg tenkte også det samme som deg i begynnelsen Antho.. og jeg forstår det super godt... jeg slet med fødsels deprisjon og i tillegg hadde ei datter som aldri ble fornøgd!
Men jeg spørr først jeg så får du svare etterpå :)

Har du uro??? Jegh ar den fra fisherprice med hjrte lyd og lys i taket, den fasinerer veldig å får henne til å sovne etter 20 min!!
Ammete/fennikel te funker forferdelig bra altså!! den har fått bort ALL luft i rikke sin mage, og hun hadde kolikk smerter!
MME HA1 fåes på apoteket! men jeg ville ha prøvd colett først.. den er jæævla dyr, men du kan få den på resept senere... hvis du tar det som om han har melkeallergi/inntolleranse så går det heller ann å prøve dette litt først og så heller gå til noe annet ? Du må ihvertfall gi det a en uke å "gå" seg til med å bytte MME og da :)

hva med å gi han litt miniform dråper de første gangene før måltidene?

gå 2 turer i løpet av døgnet så han får sove på turen (hvis han gjør det da) og la han stå ute og få sove der? kansje han rett og slett sover bedre ute?

han plages ikke noe med luft sier du.. men er det konstant hylgrining ? og virker det som om han er overtrøtt?

Jeg håper du får dette til!! jeg har vært hos fysio, manuell terapaut, kjøpt babygym (fikk beskjed om at dattern min er av den typen som kjeder seg fort, derfor mye surv) uro, vibrerende stol og kosekluter amme te, sukkervann ,.. og jeg har fått ei helt ny datter!!

Jeg er ingen ekspert og ikke kan jeg mye om barn, men jeg bare vidrefører mine råd som har funket og andre sine råd!!

Ønsker deg masse lykke til!! Du vil nok få det til snart!! og gi han til mannen din når du kjenner du får nok! lillegutten din trenger en opplagt og bli mamma! kjente det selv da rikke var på sitt værste at jeg tilslutt bare var irritert da hun grein..

Klem

Ja, jeg får vel snart en alvorlig nedtur om det ikke blir bedre.. HVER gang vi skal få han til å sove er det en evig kamp.. Men det er på kvelden den hylgriningen kommer, så jeg veit ikke om det er en blanding av magevondt og overtrøtt jeg, blir liksom ikke helt klok om du skjønner :P Jeg tenkte jeg skulle bytte til Colett først og se hvordan det gikk.. jeg skal til byen å kjøpe fennikelte og ammete trenger jeg ikke siden jeg ikke ammer [:D] jeg har ikke uro nei, men syntes ikke han virker noe interessert i leikene sine, han ser bare på tv han..vi har babygym men det er liksom ikke det helt store syntes han.. dessuten har jeg ikke mer penger igjen til å kjøpe feks en sånn elektrisk stol som går att og frem, har liksom kjøpt flasker og flaskesterilisator og annet stæsj som gjør flaskemating lettere siden jeg med tungt hjerte måtte gi slipp på ammingen [&:]

Vi var hos kiropraktor igjen idag og da hadde det låst seg litt igjen i ryggen hans ( noe som skjer hos kun 10%) jippi vi er så heldige [:D] hehe

ORIGINAL: lykkelig..

vi har vært hos kiropraktor 8!!!!! ganger nå. det låser seg igjen hele tiden, var der i dag igjen, nå sover han ute i vognen sin... nicolai skriker og skriker,er umulig å få han til å sovne uten å gå med han først... er utrolig slitsomt, han er 12 uker på mandag, så håper det blir bedre snart.. både for oss og dere..

Hehe, er en som sover ute i vognen sin her også [:D] og nå skal jeg sove litt også, så får pappan passe på [;)] ja, håper det blir bedre for oss begge..lykke til hos dere [:D]

Back
Topp