x1xTwGirly88
Gift med forumet
ble to av trådene eg var med på i går slettet?? den derre "twgirly" tråden og den derre "Rosapute-gjengen"????![8|] hva som var gale med de då???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: M@mm@10.12.07
Eg veit ikkje, men eg trur dei vil at me skal vere nøytrale i det me skriv. Ikkje ta opp vanskelige eller kontroversielle tenma som kan føre til krangel. Trur og det er lurt å ikkje stikka seg fram og berre ti stille holde kjeft og jatte med... Ikkje meine noko "uvanleg" som ingen har meint før.
[:)]
ORIGINAL: ~devilishious~
Jeg bare lurer på hva som er vitsen med å starte en tråd som dette jeg.
Alle andre som gjør det får jo beskjed av moderator om å sende dem en PM hvis de lurer. En tråd blir ikke slettet for moro skyld tror jeg.
ORIGINAL: tingeling1
IKke at det har noe med temaet å gjøre, men er du gravid???? Trodd det var aprilspøk jeg.....
ORIGINAL: *TwGirly88*
Alle andre som gjør det får jo beskjed av moderator om å sende dem en PM hvis de lurer. En tråd blir ikke slettet for moro skyld tror jeg.
fordet jeg lurer på det, har prøvd å sende pm til moderator, men det gikk ikkje.. så DEFFOR lager eg denne tråden!!!
Åja.. er det DERFOR, ja!!!
ORIGINAL: ~monicola~
ble to av trådene eg var med på i går slettet?? den derre "twgirly" tråden og den derre "Rosapute-gjengen"????![8|] hva som var gale med de då???
Kanskje fordi noen "tok av" og beskylte alt og alle for plagiat?
fordet jeg lurer på det, har prøvd å sende pm til moderator, men det gikk ikkje.. så DEFFOR lager eg denne tråden!!!
ORIGINAL: ~monicola~
ORIGINAL: Thothamon
fikk du ikke svar? eller fikk du ikke til å sende? bare lurer for det er en av administrator som ALDRI svarer på mine henvendelser.
Kanskje du er blokkert? [:D][:D][:D]
*sorry dårlig spøk* [&o]
fikk du ikke svar? eller fikk du ikke til å sende? bare lurer for det er en av administrator som ALDRI svarer på mine henvendelser, så bare lurer på om hun er overlegen mot deg som hun er mot meg[:D]
ORIGINAL: l£n£
fikk du ikke svar? eller fikk du ikke til å sende? bare lurer for det er en av administrator som ALDRI svarer på mine henvendelser, så bare lurer på om hun er overlegen mot deg som hun er mot meg[:D]
Moldejente er på vakt , hun pleier å være rask med å svare [:D]