hvorfor i all verden

x1xTwGirly88

Gift med forumet
ble to av trådene eg var med på i går slettet?? den derre "twgirly" tråden og den derre "Rosapute-gjengen"????![8|] hva som var gale med de då???

Det er så masse som har blitt slettet for tiden [&:] 

ja men skjønner ikkje koffor de skulle bli slettet... sto jo ikkje >NOE gale der!!!!!![&:] HERREGUD!!!!!!

IKke at det har noe med temaet å gjøre, men er du gravid???? Trodd det var aprilspøk jeg.....

Eg veit ikkje, men eg trur dei vil at me skal vere nøytrale i det me skriv. Ikkje ta opp vanskelige eller kontroversielle tenma som kan føre til krangel. Trur og det er lurt å ikkje stikka seg fram og berre ti stille holde kjeft og jatte med... Ikkje meine noko "uvanleg" som ingen har meint før.

[:)]

ORIGINAL: M@mm@10.12.07

Eg veit ikkje, men eg trur dei vil at me skal vere nøytrale i det me skriv. Ikkje ta opp vanskelige eller kontroversielle tenma som kan føre til krangel. Trur og det er lurt å ikkje stikka seg fram og berre ti stille holde kjeft og jatte med... Ikkje meine noko "uvanleg" som ingen har meint før.

[:)]

ja men ka som var "uvanlig" i den "Rosapute-gjengen" tråden då?? det eneste som sto der inne var noen nick og de nye rosapute navnene våres.. men det er vel ikkje lov det[8|] ingenting som er lov her inne jo!!![&:]

ORIGINAL: ~devilishious~

Jeg bare lurer på hva som er vitsen med å starte en tråd som dette jeg.
Alle andre som gjør det får jo beskjed av moderator om å sende dem en PM hvis de lurer.  En tråd blir ikke slettet for moro skyld tror jeg.

fordet jeg lurer på det, har prøvd å sende pm til moderator, men det gikk ikkje.. så DEFFOR lager eg denne tråden!!!

ORIGINAL: tingeling1

IKke at det har noe med temaet å gjøre, men er du gravid???? Trodd det var aprilspøk jeg.....

var aprilsnarr, men får ikkje vekk tickeren!!![:D]

ORIGINAL: *TwGirly88*

Alle andre som gjør det får jo beskjed av moderator om å sende dem en PM hvis de lurer.  En tråd blir ikke slettet for moro skyld tror jeg.

fordet jeg lurer på det, har prøvd å sende pm til moderator, men det gikk ikkje.. så DEFFOR lager eg denne tråden!!!

Åja.. er det DERFOR, ja!!!

ja det er det!!

ORIGINAL: ~monicola~

ble to av trådene eg var med på i går slettet?? den derre "twgirly" tråden og den derre "Rosapute-gjengen"????![8|] hva som var gale med de då???

Kanskje fordi noen "tok av" og beskylte alt og alle for plagiat?

hæ??? ka snakker du om? eg snakker om den "twgirly" tråden som LaOna lagde, og den "Rosapute-gjengen" tråden som eg lagde...[8|] var ingenting gale med de!![8|]

fikk du ikke svar? eller fikk du ikke til å sende? bare lurer for det er en av administrator som ALDRI svarer på mine henvendelser, så bare lurer på om hun er overlegen mot deg som hun er mot meg[:D]

ORIGINAL: ~monicola~

ORIGINAL: Thothamon

fikk du ikke svar? eller fikk du ikke til å sende? bare lurer for det er en av administrator som ALDRI svarer på mine henvendelser.

Kanskje du er blokkert? [:D][:D][:D]

*sorry dårlig spøk* [&o]

hehe skulle faktisk ikke forundre meg[:D]

fikk du ikke svar? eller fikk du ikke til å sende? bare lurer for det er en av administrator som ALDRI svarer på mine henvendelser, så bare lurer på om hun er overlegen mot deg som hun er mot meg[:D]

det går ikkje!![8|] hmmm...

ORIGINAL: l£n£

Moldejente er på vakt , hun pleier å være rask med å svare [:D]

hun er jo ikkje pålogget en gang...[8|]

*Pingu* er på, kansje du er så heldig at hun svarer deg.[;)]

Back
Topp