Hvorfor har du det nicket du har?

Hatt det siden jeg var på mirc i min ungdom :p

Jeg er gift og heter Britt.
Derfor FruBritt

Fordi akkurat når jeg laget nicket var bloggerne på med komikerfrue og jeg var innom blogget til pilotfrue [emoji23] også fordi jeg og mannen jobbe på rema så klart

Følte meg sånn når jeg skulle lage. Noe annet ville blitt avslørende siden jeg bruker et nick overalt ellers..

Hadde en bukett med blomster på bordet når jeg skulle bestemme meg for nick.

Fordi eldstejenta elsker maleriene i billedserien til Theodor Kittelsen, og har dem på veggen på rommet sitt.
Hun klarte ikke si "Soria Moria" da hun var yngre, og det var av en eller annen grunn enklere å si "Soria Moira."
Det har bare blitt ved oss, selv om hun nå klarer å si det helt fint. ;)

Sara er faktisk «mitt engelske navn» når jeg bestiller kaffe på Starbucks. Orker ikke å prøve å få de til å forstå mitt veldig norske navn. V kommef fra mellomnavnet mitt.

Blitt kaldt det av ei venninne, og ville ikke bruke det nicket jeg har "alle" andre steder.

Fordi jeg ikke var så kreativ den dagen jeg lagde det[emoji23] så blir det jo baby i juni så da ble det det daaa

Kallenavn fra når jeg var mindre og årstall når jeg er født [emoji4]

Lang historie egentlig :p meg og mannen hadde samme arbeidsplass da vi begynte å date, og prøvde å holde det skjult på jobben i starten, men hadde mye internhumor som gikk på blandt annet at ham kverulerte mye og var sykt perfeksjonist, men perfeksjonist er så sykt langt ord å bruke hele tiden! Så vi var ute på jobboppdrag sammen da vi tok bilder av noen kongler, og kom på den brilliante ideen å bytte ut ordet perfeksjonist og ordet kverulant med ordet kongle. Så vi gikk dermed rundt å kalte hverandre kongle hele tiden på jobb, Max tørr humor, men sånn blir det gjerne i oppstarten på et forhold :p og det har blitt hengende ved oss siden... at vi er To kongler liksom

Hadde vært på quiz om romersk og gresk mytologi noen uker før jeg lagde meg bruker, og gudinnen Ceres var gudinne for fruktbarhet og jordbruk :p
Det med fruktbarhet passet godt iom at jeg da var gravid med nr 2 på første forsøk ;)

Back
Topp