Hvorfor har dem sluttet med

*Bianco*

Forumet er livet
figurer i Tom & Jerry kjeksene?[8D]

ingen som har lagt merke til det?

?

har faktisk ikke sett tom og jerry kjeks på lenge [&:]

HAR DEM?? åå beste kjeksene jo [:(]

edit; missforstod. trudde du mente kjeksen [8D]

ORIGINAL: FruBatriq

Rema har de[:)]men ble litt skuffet når jeg åpnet esken[8D]

ORIGINAL: *Bianco*

hehehe, ikke så fine de figurene uansett da.. ensfarget plast [8D]

ORIGINAL: *Bianco*

hehehe, ikke så fine de figurene uansett da.. ensfarget plast [8D]

artig fordi synes jeg[8D]

kjeksen er god den.. men hadde ikke kjøpt dem for figurens del.. da hadde jeg heller kjøpt et kinder egg

Kanskje fordi ungene krangler noe helt sinnsykt om den hersens figuren???? hehe, nei ante ikke at de hadde slutta med den jeg. Da vet jeg om to unger som blir fryyyyyyktelig skuffa neste gang vi kjøper tom og jerry kjeks!! og nå som vi endelig har lært dem å dele.........[;)]

Ja hvorfor det [&:]
jeg ble kjempeskuffa når jeg åpna en pakke oliver fikk her om dagen...figuren var borte[:o][:D]

Mest sannsynligvis sikkerheten. De var jo ikke så store?? Med tanke på at det er barn som ofte spiser kjeksen.

Kanskje det har noe med miljøet å gjøre også..
Folk kjøper jo ikke kjeksen for den lille stygge figuren, og det er jo bare søppel som blir liggende. Akkorat som de idiotiske tingene som kommer med donald. Hadde vært mye bedre med klistremerker/overføringsmerker, eller en liten ting en gang iblandt, evt noe i papp som dermed kunne resirkuleres når det ble ødelagt, enn masse teit i plast som blir ødelagt og fyller hele huset med dritt, fordi ungene ikke vil at det skal kastes.
Pratet meg litt vekk her, men poenget var prinsippet om at man kjøper kjeks for kjeks og donald for donald, ikke for en liten billig plastleke.

ja, la merke til d her en dag.... litt dumt når i hadde sagt t emilie at d va figur oppi før i åpna...

Back
Topp