Hvorfor gråter..

Lille Mille

Gift med forumet
jeg ALLTID når jeg ser fødsler på TV? [8|] Jeg tuller ikke, jeg gjør det hver gang [:(] Flere som meg eller?

Jeg også!!!! [:)] Er skikkelig rørende!

Det er det.. må være det største man kan oppleve [:)] Håper vi er like heldige en gang Tøysa [;)]

Huff,sånn er jeg også.. Så på jordmødrene på nrk.no,og satt med tørke papir og hulket en periode[8D]
Tror det er en blanding av at det er vakkert å se på,og "uretferdig" at det ikke er meg[8|][:-]

Jeg blir også ofte veldig rørt når jeg ser det på tv, men det var ikke like "vakkert" å gjøre det selv av en eller annen grunn. Hadde trodd tårene skulle renne i strie strømmer, men jeg var så utslitt og hadde så vondt at jeg ikke tror kroppen klarte å produsere tårer[:D]

Du er ikke alene om det. Jeg har bare blitt enda verre etter at jeg endelig fikk oppleve å bli mamma selv. En fødsel ER en helt fantastisk opplevelse, så det er ikke rart at man blir rørt av det. Når man i tillegg sliter med å bli gravid vekker det kanskje ekstra mange følelser, både på godt og vondt.

ORIGINAL: Tøysa

Tror de aller fleste gråter en skvett når de ser en fødsel.. det er jo sååå fantastisk..
Helt utrolig rørende når en levende liten bebis kommer ut og opp på magen til mammaen og foreldrene ser de de to har laga sammen for første gang[:(][:)][:D]

ORIGINAL: Tøysa

Back
Topp