Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jepp, den har jeg og grått av den siste månedenAv filmen "oppdrag Nemo"
Snørr og tårer renner.Du er ikke alene om den og være sur og grinete for altIkke noe gråt enda, men et hormontroll uten like er jeg blittstakkars samboer som må være rundt ei som er sur og grinete for alt

Signerer sur og grinete for alt, desverreDu er ikke alene om den og være sur og grinete for alt![]()

Det er noe med det, ble grinete på mannen fordi han brukte sikkert 10-15 min på og gi meg ett natta kyss, sutra som en liten ungeSignerer sur og grinete for alt, desverre![]()
Du er ikke alene om den og være sur og grinete for alt![]()
Godt å høre at vi er flereSignerer sur og grinete for alt, desverre![]()

Samme. Får så dårlig samvittighet overfor både ham og sønnen vår. Lunta mi er sååå kortGodt å høre at vi er flereSelv om jeg synes synd på samboer faktisk
![]()

Ååh, litt søtt daDet er noe med det, ble grinete på mannen fordi han brukte sikkert 10-15 min på og gi meg ett natta kyss, sutra som en liten unge![]()

Den var helt nydelig, og for en stemme han har!Høres kjent utBegynte å grine av en serie i går. Fordi at de fikk baby og kalte han opp etter faren til barnefar. Kjenner jeg begynner å gråte bare av å skrive det. Hjelpes![]()
![]()

Så utrolig trist å lese, kjære deg…Gråter fordi jeg mistet for andre gang på rad, på tirsdag, ved 11 fullgåtte uker…..![]()

Så utrolig vondtheartGråter fordi jeg mistet for andre gang på rad, på tirsdag, ved 11 fullgåtte uker…..![]()