Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fatter ikke, jeg begriper ikke at det går an å stille spørsmål ved det han eller de andre har gjort for å redde sitt eget liv. Jeg blir utrolig provosert av det! Han har ikke forandret historien, den har vært den samme hele tiden. Så om du skal slenge ut sånne spørsmål, bør du i alle fall forholde deg til virkeligheten. Eskil sa på pressekonferansen at han dro med en av de første båtene fra øyen og ikke hadde sett så mye, hva var annerledes nå? Hva kunne han ha gjort annerledes som ville vært så mye mer heroisk? Blitt drept? Svømt i land? Gjemt seg? Hadde det vært så fantastisk mye bedre? Fordi han reddet sitt eget liv, akkurat som alle andre prøvde å gjøre, så skal han altså kritiseres av en haug med bedrevitere som det vanskeligste øyeblikket i deres liv har vært at de holdt på å gå tom for bensin i en bilkø eller noe sånt. Jeg synes det Eskil sa i dag var så riktig! De som ikke har vært der da det skjedde, kan heller ikke forstå de valgene som ble tatt. Og jeg kan ikke forstå at de skal måtte forsvare at de reddet sitt eget liv.Fru Riskorn skrev:
Litt ut av sammenheng, men er det altså mange som kritiserer ham? Jeg har ikke sett det noe sted, sånn sett bort fra denne idiotiske tråden. Fatter ikke at folk kan få seg til å spekulere i slike ting. Men virkelig, har dere sett/hørt folk snakke/kritisere ham?Gollemor skrev: