Snart4kids
Gift med forumet
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på den dokumentaren på tv nå ang utøya!Thep1 skrev:
Der er det et intervju med AUF lederen og nå har han en HELT annen historie en det han sa først!Synes det er litt rart jeg da.
Han sa jo på pressekonfunansen at han ikke hadde sett noe han ble evakuert med en gang.
Nå sa han at han hadde sett flere døde osv på øya..
Kan ikke bare folk la han være i fred? Han har vel gjennomgått nok om han ikke skal hakkes på for hver minste lille ting?*lykkeligst* skrev:
Jeg hakker ikke på han jeg!Bare ville vite hvorfor han hadde 2 så forkjellige historier!Thep1 skrev:
Klart det er synd på de, det er jo forferdelig!Umenskelig og uvirkelig tragedie.Men jeg må da få lov til og lure uten av folk blir sinna vel.
Hehe! Jeg må glise litt, jeg forstår ikke helt denne heksejakta på han altså.Labambie skrev:
Pressekonfunanse? Er det noe nytt de har begynt med? Uansett - er det virkelig såpass vanskelig for deg å begripe at det er fullstendig naturlig å huske flere detaljer etter å ha brukt flere uker på å bearbeide opplevelsen og alle inntrykkene?Bouncy B skrev: