Jeg har alltid vært veldig barnekjær og har elsket alle de rare påfunnene og idéene de har, spontaniteten og deres bunnløse ærlighet. Da føltes det helt naturlig at jeg også skulle ha egne barn. I mitt tilfelle ble det til slutt ett barn jeg endte med, men det var fordi vi måtte ha mye hjelp for å få barn og jeg hadde et ekstremt tøft svangerskap (som gjorde at det kunne gått galt for både babyen og meg en rekke ganger i løpet av de ni månedene). Jeg føler livet fikk en helt annen mening da jeg fikk gutten min og ofrer med glede alt for at han skal få et godt liv både nå og i fremtiden. Engasjerer meg mye i hans hverdag, både gjennom aktivitetene han driver med (han spiller fotball og håndball) samt skolegangen og inviterer meg glede vennene hans på besøk og overnatting. Jeg sitter i FAU og er klassekontakt, noe jeg stortrives med. Kort sagt; uten gutten min hadde livet vært uendelig trist! Jeg endte opp som alenemor allerede i svangerskapet og er i lange perioder dønn sliten, men at barn gir livet mening er det overhodet ingen tvil om i min verden. Føler meg utrolig takknemlig for at jeg fikk nettopp den nydelige gutten jeg fikk og ville ALDRI vært ham foruten
.
.
og med han bonusbarn og etterhvert fellesbarn
Har ingen planer om flere nå, holder med snuppene og deres venner.