Ingen av mine 3 er da planlagte

og egentlig så er jeg ikke sånn kjempe glad i barn, ikke misforstå, jeg elsker barna mine og barn jeg kjenner

men prøvde meg i bhg en gang i arbeidsuka, og det var rett og slett grusomt kjedelig.. Jeg er ikke av den typen som kaster meg i lek sammen med barn. Og synes det er ganske kjedelig å leke. Men barn gir jo så mye da, og det gir jo livet mening, vertfall mitt liv. Familie betyr alt for meg, har alltid ønsket meg en stor en. Mtp at jeg aldri var den mest barnekjære er det derfor mange som synes det er rart at jeg egentlig ønsker meg 4 barn !
Jeg følger dem gledelig på aktiviteter, og elsker å finne på ting som Feks ta dem med på stranden, åpen gård, museum, kino osv, og gjøre slike ting. Liker ikke babytiden noe særlig, synes det er slitsomt, men fra 3 års alderen synes jeg det bare er kjempe gøy å være mamma

men babytiden har jo sin sjarm altså, 1åringen min får oss veldig frustrerte flere ganger til dagen, han er en ramp, men vi ler oss jo ihjel av han innimellom med alle disse sprellene hans

også smelter han jo hjertet til mora med en gang han blinker med de lange øyenvippene sine og smiler. Det gjør jo alt verdt det da, når jeg "piner" meg gjennom traktorkjøring på stuegulvet og duplotårn på spisebordet..