Hvorfor får jeg ikke varsler?

De har ikke noen sånn funksjon i AppStore... du blir bare sendt til forsiden av babyverden.no hvis du trykker på appstøtte [emoji6]

Ikke satt meg inn i det enda men det må da være en eller annen måte man kan rapportere inn her på ;)
 
Ledelsen i bv vet dette veldig godt og er like frustrert som oss. Men det er tapatalk som er leverandøren som har solgt en kundetilpasset utgave av sin app til bv som har endret på sin og ikke følger opp det de har solgt.
 
Eg bruker nettleseren hela tiden
Det er det flere som gjør og jeg tror det avhenger dels av hvordan man bruker forumet, dels av personlige preferanser og også ulike mobiler og nettlesere. I min er det en savnet funksjon som ikke fungerer.
 
Hei.

Det stemmer det Sara sier her. Men jeg sender inn nok en klage på dette nå.
Sara har tross alt klaget på, og fått svar fra deg. Fortløpende siden... Mars? Så ja. Kjedelig. Men jeg har forstått hvordan det henger sammen

Og derav innført personlig boikott av tapatalk, noe jeg tidvis angrer på ;-)
 
Det er det flere som gjør og jeg tror det avhenger dels av hvordan man bruker forumet, dels av personlige preferanser og også ulike mobiler og nettlesere. I min er det en savnet funksjon som ikke fungerer.
Ja det har du rett
 
Jeg har iPhone, men får heller ikke noe varsler. :(
 
Jeg har begynt å sjekke "deltatt med innlegg" fast nå. Da får jeg opp alt jeg har svart på :)
Som et lite tips :)
 
Back
Topp