Hvorfor er lilleba så populært?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Vi har en barnebruktbutikk i nærheten og jeg har sett at pysjer fra et merke som heter lilleba selges så fryktelig dyrt, pysjer jeg hadde trodd at var fra typ sparkjøp fordi det ser ut som de er sydd av bestemors gamle sengtøy, så jeg lurte på hvor mye en ny kostet. Ser de ligger på over 500kr for en pysjamas til baby. Altså jeg skjønner virkelig at smaken er som baken, men jeg kunne aldri i verden sett for meg at noen ville betalt så mye for de pysjene der :oops: Ut i fra det jeg har sett fra bruktmerkedet så er de nuppete og kjennes ikke myke og stretchy ut lenger så det kan jo ikke være kvalitet, så jeg lurer på hva som er så spesielt med akkurat disse? Er det bare fordi det er et merke?
 
De er veldig myke, vi har noen som har blitt brukt av tre unger. Og jeg tror definitivt det er kvalitetsplagg.

Men nei, jeg vet ikke svaret på spørsmålet egentlig, jeg synes billigere pysjamaser gjør jobben like bra.

Jeg solgte forresten en ubrukt nattskjorte til voksen på Finn, og det haglet inn med forespørsler den halvtimen annonsen var aktiv.
 
Har Lilleba til både store og små her i huset, de er virkelig favoritten blandt alle! Jeg fikk min første i gave,hadde aldri komt på å kjøpe en så dyr pysj til meg selv ellers.. men etter det har jeg knapt brukt annet. Den regulerer temperatur veldog bra så brukes hele året.Den første min er over 10 år(!!),holder enda,ikke nuppete..kun vasket på finprogram med milo da..
 
Fordi de er myke og gode å ha på, kjenner hodt forskjellen
Har Lilleba til både store og små her i huset, de er virkelig favoritten blandt alle! Jeg fikk min første i gave,hadde aldri komt på å kjøpe en så dyr pysj til meg selv ellers.. men etter det har jeg knapt brukt annet. Den regulerer temperatur veldog bra så brukes hele året.Den første min er over 10 år(!!),holder enda,ikke nuppete..kun vasket på finprogram med milo da..
Det må jo være det da, at de er gode å ha på. Noen like jo sikkert bare designet også altså, men føler de er veldig annerledes enn det som på en måte er på mote.
 
Det må jo være det da, at de er gode å ha på. Noen like jo sikkert bare designet også altså, men føler de er veldig annerledes enn det som på en måte er på mote.
Ja vil jo ikke kalle det moteplagg, men mer klassiske og holdbare,som og er miljø og bærekraftig,og det er jo ganske inn i tiden det også :)
 
Ja vil jo ikke kalle det moteplagg, men mer klassiske og holdbare,som og er miljø og bærekraftig,og det er jo ganske inn i tiden det også :)
Ja absolutt, jeg kan jo si meg enig i at de er sykt myke, og for noen er sikkert det absolutt verdt pengene. Jeg bare følte det var fryktelig mye penger for noe som liksom ikke så ut til at det burde være så dyrt. Jeg har hatt en pysj fra de som har vært arvet, den var ikke spesielt myk, men den har sikkert blitt vasket feil for mye, eller bare vært for utslitt, den var i hvert fall såpass slitt at den aldri ble førstevalget ut av skuffen. Fikk kjent på en ny og den var veldig god og myk.
 
Minstemor hadde en sånn, vant den. Den var super - herlig og definitivt et førstevalg i skuffen.
 
Back
Topp