Hvorfor er din kjære verdens beste pappa?

Vel. Når man har tre barn med en som er en elendig pappa ser man lett forskjell. De tre eldste har en far som aldri er der. Har de kun annen hver helg og to uker om sommeren. Når han har de, tar han de med rundt på svarte jobber som snekker, eller de får en 50lapp hver slik at de kan løpe rundt på ett senter, mens han sitter på en spilleautomat i flere timer. Han reiser ikke på ferie med dem eller noe annet gøy.

Mannen min nå og pappan til den minste er fantastisk. Han har tatt de tre eldste til seg som de var hans egne. Han stiller alltid opp og setter oss alltid foran han selv. Uansett hvor trøtt og sliten han er passer han på at jeg har det perfekt. Han leker og bruker tid på barna, setter fine regler og følger dem godt opp både hjemme og på skolen.
 
Jeg vet han kommer til å BLI det, for han er den eneste som har fått vår datter på 2 mndr til å le høyt, å det holder for meg <3 er kanskje ikke den flinkeste til bleieskift og har hatt litt liten tid til ho enda, som er helt forståelig med 100% jobb og gårdsdrift itillegg, men når han er med ho, så er han med ho 100% og herjer mer enn hva jeg ville gjordt, men ho elsker det :-D
 
Fordi han alltid kommer til å være tilstede for sønnen vår, og gjøre alt han kan for at han skal ha det bra :)
 
Fordi han har adoptert min datter som ikke har sin biologiske far i livet sitt.og fordi han alltid stiller opp og setter henne og vår sønn i første rekke.fordi han deltar og engasjerer seg i alt med barna og gir av seg selv.fordi han står opp om nettene, skifter bleier, deltar på foreldremøter og bursdager.fordi han er super på lekser og fordi han er tvers igjennom god:)
 
Fordi han alltid vil det beste for meg og babyen vår :-) Setter alltid oss foran seg selv og forguder den lille. Han leker, koser, bader, triller, skifter bleier og er generelt veldig engasjert i alt som har med babyen å gjøre. Og ved å være den beste kjæresten i verden for meg, gjør han meg til et lykkelig menneske, som igjen gjør meg til den beste mammaen babyen vår kan ha :-)
 
Back
Topp